back from carnaval

A

Anoniem

Guest
heej meiden

even een berichtje om te laten weten dat het nu echt wel gedaan is met carnavallen en het nafeesten.
het is echt heel bijzonder om een alcohol vrije carnaval te beleven. Veel vrienden vroegen zich af wat er mis met me is, dus er maar veel omheen gefantaseerd. Wel trouw geklust rond mijn eisprong, nu is het maar weer afwachten.
volgende nod 9 maart.
ik wil trouwens pas testen rond de 15de anders ben je weer zo teleurgesteld.
ik moet wel zeggen dat ik mijn buik wel voel, net alsof er een ballon in zit.
zijn er trouwens ook dames die zwanger zijn zonder dat ze ergens last van hebben gehad??
mijn moeder schijnt ook zo te zijn geweest bij haar 3 zwangerschappen dus duimen maar dat ik die genen heb over gekregen.
nou veel succes allemaal
groetjes mayo

Hoi Mayo!

Zo te horen heb je je wel vermaakt met het carnaval! Heb je wel tegen iedereen hetzelfde verhaal verteld? Zou echt iets voor mij zijn, om het verhaal een beetje te verdraaien ofzo....

En nu maar hopen dat je deze ronde zwanger raakt, he?! Nog twee weekjes wachten voor je gaat testen, toch? Ik ben benieuwd!

Ik zal voor je duimen, hoor!!!! Succes!!!

Groetjes, Tessje.

Ha tessje

ja ik geloof dat ik tegen iedereen wel hetzelfde heb verteld. maar goed ik heb me inderdaad super vermaakt tijdens carnaval. hopelijk heeft dat mij/ons goed gedaan. je denkt toch minder aan zwanger worden he.
ik heb besloten om inderdaad maar een week later te testen anders is het zo een teleurstelling. wie weet heeft het feesten wel geholpen. ik probeer er maar vanuit te gaan dat het niet raak is maar stiekem voel ik toch alles van mijn lijf.

ben jij trouwens al ongi??? ik heb wel het een en ander van je gelezen maar ben de draad een beetje kwijt. ik hoop voor je dat je weer snel met de volgende cyclus kunt beginnen. echt balen als het allemaal zo lang duurt. in welke ronde zit je ook alweer??

(toch wel fijn zo een forum he dan kun je tenminste gewoon kleppen met lotgenoten, die snappen het toch iets beter vind ik.)

nou heeeel veeel succes en   veel sterkte en ik volg je op de voet..... ik hoop zo dat het snel allemaal weer goed gaat voor je.

groetjes mayo

Heej Mayo,

Het is fijn, he, om even je gedachten ergens anders op te zetten. Soms word ik helemaal gek van mezelf! Ik hoop dat het carnaval idd goed heeft gedaan en dat het deze maand raak is bij je. In ieder geval zijn een paar dagen wat sneller voorbij gegaan voor je.
Slim om je voor te nemen een week na je nod pas te testen. Test je in ieder geval niet te vroeg. Die negatieve testen zijn errug frusterend en je schiet er niets mee op.

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik zit nu op dag 50. Ronde 1, zal ik maar zeggen. Sinds ik ben gestopt met de pil ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik slik nu tarwekiemoliecapsules in de hoop dat ze helpen mijn cyclus op gang te brengen. En verder maar afwachten, he.....Ik heb wel elke avond pijn in mijn buik en soms in mijn rug dus ik heb het gevoel dat er iets rommelt steeds, maar ja, er komt maar niets.

Nou, ik hoop voor je dat bij jou je ongi juist wegblijft!

Groetjes, Tessje.

hoi tessje

dag 50 jeetje.... ik hoop zo dat je snel ongi wordt want dit is toch echt frustrerend zeg.
tja is er niets iets om je ongi op te wekken??? misschien een avondje gezellig borrellen met zijn 2en. ik had namelijk wel als ik ongi moest worden en ik borrelde ergens dan was ik eerder ongi... maar ja toen zat ik nog aan de pil.
een beetje raar maar misschien helpt het....

over dat testen mijn woorden zijn moediger dan mijn gedachten. nu gaan we richting donderdag en ik merk dat ik toch weer meer ga denken..... zal ik niet.....
maar ja toch maar niet. ik heb me echt voorgehouden dat ik wel ongi zal worden... ik ben al 3 weken snotterig en kom er maar niet van af dus echt fit is de rest van mijn lijf ooki niet. maar wel stevig geklust rond de goede dagen. en nu verbeeld ik me weer dat mijn buik zwaarder is, last van buikpijn soms misselijk..... (waarsch griepje) maar ja
ik hoop maar dat ik het talent van mijn moeder heb gekregen, zij was iedere keer binnen 2 maaanden zwanger van mij en mijn broers. ook mijn oma aan moeders kant schijnt dat talent te hebben gehad. we zullen wel zien.
afwachten maar.....

succes met ongi worden???

groetjes mayo

Hoi Mayo,

Klinkt vreemd, he?! hihihihihihihi, maar ik zou er alles voor doen om ongi te worden!!!

Ja, ik had dat ook, hoor. Je gevoel hoopt zo dat je zwanger bent, maar je probeert jezelf voor te houden dat het vast niet zo is omdat je bang bent voor de teleurstelling.
In ieder geval is het voor jezelf beter om die week aan te houden met testen. Als je het dan niet meer kan uithouden van nieuwsgierigheid test je in ieder geval niet voor je nod.

Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, he?! :( Ik had vlak voor mijn nod ook last van buikpijn, misselijkheid, pijnlijke borsten, maar toen ik teste was er niets.
Maar ja, als je echt zwanger bent heb je vaak ook last van die klachten. Het is ook zo dubbel allemaal!!!!!!

Ik heb maar weer een zwangerschapstest gekocht. Het zal wel niet zo zijn, maar ja, je hoort zulke vreemde verhalen dat ik toch maar weer een testje doe. Ik heb de laatste nu bijna twee weken geleden gedaan....

Wanneer is jou nod ook alweer? 6 maart ofzo? Heel veel succes, he?! Ik zal voor je duimen!!!!

Liefs, Tess.

hoi tessje

nou succes met testen hopelijk heb je een positieve test.. dat zou geweldig zijn
het kan natuurlijk ook zijn dat het erg lang duurt voor jou cylus op gang komt.
laat je het wel weten???

mijn nod is op 9 maart, gelukkig heb ik veel afleiding deze week. maar ja hoe dichter ik bij die dag kom hoe meer ik weer naar de wc loop om te checken.
nu kan ik me nog beheersen maar mijn buik voel ik ondertussen al aardig..... allemaal wishfull thinking natuurlijk.

groetjes mayo
ik ben benieuwd naar je uitslag! succes

Terug
Bovenaan