back from gran canaria..

hallo meiden. daar ben ik weer
heerlijk bijgekomen en lekker kleurtje,ook een blauw oog rijker  ongelukje in de badkamer.....
helaas geen "mooie"berichten gelezen  maar wie weet komen ze nog..
bij ons duurt het nog 22 dagen voordat de behandeling begint..het aftellen is begonnen
gr. petra

hoi petra...

Leuk dat je weer terug bent en dat nog wel met een blauw oog. Nu denkt iedereen dat je gevochten heb!!!
Ik heb net ook even geteld hoe lang het nog gaat duren voor dat de behandeling begint...
Buiten al die mindere dingen moest ik hier toch wel een beetje om lachen dat je hier allemaal lotgenoten vind dat wist ik maar dit is wel echt echt zou ik maar zeggen. Wij beginnen namelijk over 21 dagen. Het is fijn te weten dat er iemand precies op de zelfde dagen de zelfde dingen mee maakt.... met de zelfde behandeling.
We kunnen elkaar precies volgen!!!!
Ik heb de medicijnen nog niet, in huis omdat ik wacht op de bevestiging van de ziekenfonds verzekeraar. Ik heb net gebeld en hij is in behandeling (wordt beoordeeld).
Van dat woord alleen al werd ik zo zenuwachtig als of het probleem op zich al niet genoeg is. Maar goed na wat uitleg begreep ik het wel een beetje maar toch. Ik slaap pas weer lekker als alle papieren binnen zijn....

Groetjes rozemarijn

welkom terug, misschien heb je goede sferen meegenomen vandaar.
En helpt het ons allen, er lopen veel behandelingen tegelijk. Ik hoop dat alle paaseieren, kerstkinderen worden.Succes met je eigen behandeling.
gr ilona

hoi petra,
een fijne vakantie gehad.leuk dat je er weer bent.  Balen dat het er weer op zit. Maar goed je hebt een hoop ontspanning en vit. V mee genomen dus moet dit gewoon een extra stap vooruit zijn richting het slagen! Ik heb vandaag mijn eerste iui gehad, dus is ga mee tellen. Niet te veel hopen zeg ik dan tegen mezelf, maar ja dat werkt toch niet (ik kan mijn hersenen nog niet uitschakelen).
liefs simone

Terug
Bovenaan