Back from Praha (Praag)

A

Anoniem

Guest
Heerlijk............................ zucht........................ geestelijke rust............... pfffff................... lichamelijke vermoeidheid ..................... in een woord;

GEWELDIG !!!!!!!!!!

Ik heb enorm genoten in Praha (Praag) en het is zeer zeker voor herhaling vatbaar, want wat is het een prachtige stad, maar ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn kanjers over een uurtje weer in mijn armen kan sluiten, want ik heb ze toch wel heel erg gemist hoor.

Ik ben zo blij dat ik gegaan ben, het heeft me ontzettend goed gedaan en ik kan er weer tegen!!

Groetjes Fonske.

Goed zo! Super dat het een succes was.
En straks lekker alle gemiste knuffels en kusjes inhalen!
Liefs Nelleke

He, lekker meid!
Fijn dat je ze genoten hebt!
We krijgen toch wel foto's he?

Liefs Annet

Wat een geweldige stad he?! Ik ben al 13 jaar Tsjechofiel, en over 2 weken en 2 dagen gaan wij ook weer (voor de tigste keer)! Eerst paar dagen hotel in hartje Praag, om Lydia de mooiste stad vd werled te laten zien, en daarna 2 weken in een huisje in de buurt van Brno (oosten van het land), om daarna nog een paar dagen af te zakken naar Wenen en de reis te beeindigen in een familiehotel in Midden-Duitsland (Wenen-Veenendaal is nl wel een heel eind rijden) met megazwembad en overdekt speelparadijs. Kan niet wachten om er weer te zijn: genieten van alle mooie gebouwen en natuur, heerlijk eten voor weinig geld, flink wat houten speelgoed in te slaan, een knuffeltje en liefst meer van Molletje te kopen zodat Lydia meer feeling krijgt met de mol op het bordje naast haar kamerdeur en de 8 dvd's van Molletje.
Groetjes, Rianne en Lydia

Daar is een vakantie voor!!
Lekker genieten..

Fijn dat je je even lekker hebt kunnen ontspannen. Zometeen lekker knuffelen met je mannen!!

Esmé mv Kay

Fijn dat je er weer bent en dat je zo genoten hebt!! Maar ook lekker om weer thuis te komen hè? Kan me voorstellen dat je je mooie mannetjes gemist hebt!

Praag is idd een geweldige stad hè! Wij zijn er afgelopen donderdag ook geweest. Misschien heb ik je wel ergens zien lopen .

Liefs Annemarie

Hee Fonske

Nou, als je dit leest heb je die boeven van je weer los kunnen laten. Hebben ze mama net zo gemist? Geniet ervan dat je ze weer bij je hebt en hou het genietgevoel van Praag ook nog maar lang vast!!

Enne: foto's?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan