Back in town!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey girls,

Esther en ik zijn back in town!!!!!
Ga zo ff een poging doen een ienieminie beetje bij te lezen, maar jeetje, wat staat er een hoop!

Wij hebben het in ieder geval heerlijk naar ons zin gehad. Esther heeft geen last gehad van de warmte, maar zat op dag 2 compleet onder de uitslag. Gelukkig bleek dat heel onschuldig...een nare reactie op de zwitsal zonnebrandcreme. We hebben iedere dag lekker een paar keer gepoedeld in het pierebadje, lekker gegeten, Esther is platgeknuffeld door alle obers, Esther heeft ontdekt dat ijs lekker is en dat je dat uit papa's handen kunt trekken als hij even niet oplet, kortom...puur genieten! Het vliegen ging goed: op de heenweg heeft ze helemaal niet gehuild en op de terugweg maar 5 minuutjes. Ik ben helemaal supertrots op mijn meisje dat ze het zo goed heeft gedaan!

Met Esthers mama gaat het ook goed. Lekker een beetje uitgeslapen (manlief ging eruit om Esther 's ochtends pap te geven) en uitgerust. Nog wel erg misselijk, maaaarrrrr....ik ben nu ruim 12 weken zwanger! Hoera! Vandaag naar de vk geweest en het hartje horen kloppen, dat was weer super.

Nou, ik ga ff lezen. Ik probeer binnenkort wat foto's te plaatsen (ook in het smoelenboek), maar dat uploaden vind ik zo'n gedoe en ik ga lekker vroeg naar bed.

Liefs,

Eveline

Heeee Eveline!

Leuk dat je er weer bent! Het wordt hier met de dag drukker, maar nog wel erg gezellig hoor. Fijn dat jullie zo'n leuke, fijne vakantie hebben gehad enne... bijna de kwetsbare periode van zwangerschap gehad, he? Geniet ervan en veel leesplezier hier, je bent nog wel even bezig

Groetjes, Karin

mooi dat jullie het zo lekker hebben gehad! je hebt inderdaad heel wat gemist hoor! hiihih...
en twaalf weken zwanger. das toch wel een lekker gevoel he? de "gevaarlijke" tijd is voorbij!!

nou ga maar lekker bijlezen...

liefs marijke

Heee

Fijn dat het zo goed is gegaan! Enne... proficiat met de 12 weken-grens, die is gehaald!!! Lekker bijlezen als je er tijd voor hebt, want je heb heel wat gemist!

Groetjes

Rosanne

Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad en dat Esther het zo naar haar zin heeft gehad!

Wij gaan dinsdag vliegen, dus heb eigenlijk wat vraagjes over het vliegen:
Hoe gaat dat precies in z'n werk? Komt je kindje op schoot. Is het handig om de maxicosi mee te nemen? En heb je nog iets speciaals gedaan tijden het landen/opstijgen en vliegen zelf?

Oh ja, en gefeliciteerd metr de 12 weken-grens!

Groetjes,
Mienetje

@Mienetje:

Bij het vliegen gaat je kindje idd op schoot. De maxi cosi mag niet mee het vliegtuig in. Wij hadden hem mee op de Quinny zapp en die mocht net als een buggy mee tot de gate. Je kindje krijgt op schoot een eigen gordeltje dat aan jouw gordel vast komt te zitten. Tijdens het stijgen en landen is het handig om je kindje te laten drinken: melk, water, diksap, wat er maar goed ingaat. Of anders de speen, dan zuigen en slikken ze ook en dat helpt om de oortjes op te houden. Verder veel verschillende speeltjes meenemen. Esther is dol op boekjes lezen, dus dat hebben wij veel gedaan. Als je rond etenstijd vliegt: een potje opwarmen duurt ca. 20 minuten en op vluchten met veel kinderen aan boord  beginnen ze er niet eens aan. Esther heeft dus fruit gegeten, ook lekker en gezond. Dat in combi met een extra fles is ook een prima maaltijd.

Als je nog meer vragen hebt, kom maar op!

Heb er nog wel eentje inderdaad: tellen ze de kinderwagen ook bij je kilo's mee? We zitten nl nog een beetje in twijfel, grote kinderwagen mee (Quinny freestyler) met maxicosi) of een buggy mee (moet alleen nog even kijken of ij daar al goed in kan zitten). Of de draagzak mee.

We hebben daar nl geen auto, dus de grote kinderwagen mee lijkt me een beetje l;astig als we met de taxi gaan of bij de familie in de auto. Buggy is iets kleiner.

Oh ja, en je kindje betaalt niks voor een ticket, maar mag je wel kilo's voor hem/haar meenemen? (we gaan morgen pas tickets kopen, dus weet nog niks).....

Dank je wel!

He Eveline, welcome back!!!!

Fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad...en dat je de 12 weken grens van je zwangerschap gehaald hebt. Gefeliciteerd
Nu even lekker bijlezen? Ga er maar even voor zitten dan hahaha

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan