Back in town..

Hello ladies,

Ben gistermiddag terug uit Parijs gekomen!! Was echt heerlijk, een aantal dagen er tussenuit en zalig alle mooie gebouwen bekijken!!

En waar we voor gingen: vriendlief heeft de MARATHON gelopen!! Echt zo gaaf!! Ben ook zo ontzettend trots op hem!!!! Onder de Arc de Triompf hebben we met z'n vieren (stel vrienden waren ook mee) de champagne ontkurkt!

We zijn donderdagochtend vroeg weggegaan en zaterdagochtend had ik het heel moeilijk, miste me dochter zo erg dat er wel wat traantjes gevloeid zijn. Had veel contact met mijn ouders en dat hielp me zeker op de been..... We waren allemaal zo blij dat we weer thuis waren. Gelijk een big smile van mijn dochter en alles was weer goed!!!

Ga nooit meer zo lang weg hoor!!!!   Helaas nu 2 dagen werken maar dan ben ik 5 dagen vrij!!!! Alleen maar knuffelen met mijn dochter...hihihi..

liefs ilone

hoi hoi,

fijn om weer terug te zijn dan hè!
Maar nu ben ik wel nieusgierig naar de tijd die de mannen gelopen hebben. Hebben ze de streeftijd van het spandoek gehaald? Wel super goed dat ze het gedaan hebben overigens!

groetjes Tamar

Oh ja natuurlijk, helemaal vergeten... Ze hebben 3,51 uur en 10 sec. gelopen. Nog steeds een super tijd!!!
Ze waren al van de 3,30 uur afgestapt. ze dachten tussen de 3,45 en 3,30. Helaas hadden ze wat tegenslagen.. vriend kreeg op 37 km kramp(!!) dus moest ff gewoon lopen en zijn maat verloor op een gegeven moment zijn drankgordel...en zijn hartslaghorloge hield er mee op.....
En halverwege waar wij dan stonden met het spandoek, zijn ze ook ff gestopt voor een foto (haha) en wat eten en drinken...

Dus al met al een goed tijd!! Ze zijn zelf erg trots... en wij uiteraard ook!!

knap hoor. Ik kom uit een echt lopersfamilie en heb nu ook gezegd dat ik volgend jaar de CPC loop.

Ehmmmoet alleen nu maar gaan traine denk ik.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan