Back!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie! Helaas zie ik dat er weer veel meiden naar onderaan DE lijst zijn verplaatst. Wanneer is het nou eens onze tijd?
Vandaag nod, maar voel nog niets. Deze ronde ook voor het eerst mijn ei niet echt kunnen spotten, dus het kan zo zijn dat mijn ongi wat later komt dit keer. Ik ben ook nog niet van plan om te testen. Volgende weekend, als mijn ongi nog niet om de hoek is komen kijken! Of ik moet eerder wat kwaaltjes krijgen, dan kan ik niet meer wachten! Nu gewoon maar afwachten wanneer mijn ongi tot volgende week.

Meiden, nu is het onze beurt! Ik begin steeds ongeduldiger te worden en merk dat het intussen steeds zwaarder gaat tellen. Zit ik gisteren met mijn vriend in de bios, komt er een uitgebreide trailer van ' what to expect when you're expecting' voorbij. Je raadt het al: de waterlanders kwamen flink om de hoek. Lijkt me wel een erg leuke film, maar dan als ik zelf aan het expecten ben, haha!

Liefs Daisy

Hai lieve Daisy,

Welkom terug van je vakantie! Heb je gemist! Haha! Fijn dat jullie hebben genoten meid. Ik hoop toch stiekem dat de duivels weg blijven deze ronde en dat IUI 2 niet nodig blijkt te zijn maar anders vlug weer door! Ik begrijp hoe je je voelt, heb het zelf ook. Het ene moment sterker als de andere maar toch..... en dan zijn jullie al veeeeeel langer bezig.

Ik hoop dat 2012 voor jullie mooi mag beginnen. Ik ga duimen!

Liefs Lynn.

When you least expect it? Je weet nooit meid. Ik blijf nog steeds hard duimen voor je. En ik ben bij de oudste ook zwanger geraakt in een "rust"maand. Je weet nooit wat die rare lijven van ons uithalen. Maar fijn dat je genoten hebt van je vakantie en 2012 wordt jouw/ jullie jaar. Moet van mij!

Terug
Bovenaan