Backing soda test

<p>Hoi allemaal, Vandaag ben ik 4 weken en 3 dagen zwanger van de tweede. Oktober een miskraam gehad op 5 weken dus erg spannend allemaal. Toch zijn de testen dit keer veel duidelijker en heb allemaal symptomen zoals gespannen borsten, moe, stemmingswisselingen. 30 dec. Eerste echo. Maar nu, er bestaat een experiment uit amerika waar bij je urine bij de backing soda in giet en als het gaat bruisen is het een jongen en gebeurt er vrij weinig dan is het een meisje. Bij mijn dochter klopte deze test en natuurlijk zegt dat verder niks maar was benieuwd bij wie het nog meer klopte? Deze keer bruisend bekertje dus dat zou wijzen op een jongen. Ik neem het vooralsnog met een korrel zout maar ben nieuwsgierig naaf ervaringen. Nog iets anders: een vriend van ons die vriendin is zwanger en die vertelde. Als bij de echo de placenta rechts ligt verwacht je een jongen en links een meisje? Iemand hier ervaring mee?? Had het nog niet eerder gehoord. </p>

Als t zo makkelijk was, deed niemand meer een geslachtsbepalende echo! Ik geloof et iig niks van. En mn placenta lag precies voor.. maar ook lat valt vast onder de noemer bakerpraatjes samen met de vorm vd buik, trek in etenswaren, misselijk of niet.. 

Tja klinkt als onzin want dan zou mijn natuur azijn ook zwanger zijn van een jongen. Lijkt mij meer te maken hebben van zure urine of niet. 

Ik heb deze test ook gedaan en kreeg ook een heftig schuimend glaasje urine. Maar ben toch echt bevallen van een dochter ;) 

Ik was nieuwsgierig dus ook eens geprobeerd. Hier geen bruisende urine.. dus meisje? Wij vermoeden het zelf ook en volgens de nub theorie is t ook een meisje..  (Is ook niet heel betrouwbaar, maar toch) nog 3 weken wachten en dan weten we of t klopt ?

Terug
Bovenaan