Bacteriën :(

<p>Ik neem me dochter vaak mee naar de supermarkt. Als ze eenmaal in de winkelwagen zitje zit wilt ze er aan sabbelen? ze is 9m trouwens. </p><p>Ik word er niet goed van. En een ziek kind thuis straks is al helemAal niks.</p><p>mijn vraag.</p><p>hebben moeders hier ervaring met de beschermhoes van www.mooibaby.nl ? </p><p>Lijkt mij super handig</p>
 
Als je 'm handig lijkt, schaf er eentje aan! Mij lijkt het een gepruts van jewelste... en soms even snel een klein boodschapje, heel dat ding optuigen... vind het vooral slimme marketing, want oef, bacteriën... je zou ook zo'n pakje hygiënische doekjes mee kunnen nemen en even de duwstang schoon maken. Ik snap het wel hoor, maar vind zo'n ding persoonlijk wat over de top. (Heb er ook nog nooit eentje gezien trouwens in een supermarkt...)
 
Lijkt me ook totaal overbodig en helemaal. Koop dan inderdaad een pakje ontsmettende doekjes. Het is een periode waarin kinderen met de mond misschien veel ontdekken. Misschien kun je haar iets anders geven om haar mee af te leiden wat ze in haar mond kan stoppen. 
 
Het komt op mij eerder over alsof je reclame wil maken voor dit product, aangezien je 3 topics opent ?. 
Lijkt mij ook heel onhandig en overbodig. Dan kan je alles wel gaan bedekken. En ga je die hoes dan ook iedere dag wassen? Ach dan likt ze overal maar aan, is goed voor de weerstand 
 
Ik vind het ook nogal onzin maar als je bacteriën zó erg vindt, dan moet je er vooral één kopen! T is idd een periode dat ze overal aan likken. En als je kleintje ouder wordt en gaat lopen in de supermarkt, zit ze ook met dr handjes overal aan en pakt ze alles van de grond enzo. Je voorkomt het toch niet. Ze worden groot van een beetje bacteriën vind ik ;) 
 
Ik vind het ook nogal onzin maar als je bacteriën zó erg vindt, dan moet je er vooral één kopen! T is idd een periode dat ze overal aan likken. En als je kleintje ouder wordt en gaat lopen in de supermarkt, zit ze ook met dr handjes overal aan en pakt ze alles van de grond enzo. Je voorkomt het toch niet. Ze worden groot van een beetje bacteriën vind ik ;) 
 
Dingen in hun mond stoppen hoort bij de ontwikkeling. Geen enkel tentje zal daar tegen werken... Misschien iets in haar handjes geven waar ze wel op mag sabbelen van je... 
 
Je kunt je kind niet onder een glazen stolpje zetten. 
Ik vind de doekjes wel een handig idee trouwens. Niet om mijn kleine te beschermen tegen bacteriën, maar om de stang te ontdoen van mijn baby kwijl voor ik hem terugzet :)
Nog nooit zo'n ding gezien en ook niet de behoefte om hem te kopen.
 
Terug
Bovenaan