Bacterie

Hoi hoi,

Zoals jullie weten is Myrthe aan dr neusamandelen geopereerd.
Ze heeft hele weekend verhoging gehad en wilde steeds minder drinken. Af en toe een boterham maar dat is ook alles aan eten.
Vanmorgen heeft ze zelfs gespuugd (ik had net gedweild haha) dus toch langs huisarts.
Heeft ze waarschijnlijk een bacterie opgelopen in ziekenhuis!
Als ze nog zieker wordt of als ze woensdag nog verhoging heeft moet ik terug naar huisarts, want die wil het wel in de gaten houden.
Ze blijft wel spelen (maar dat deed ik als kind ook, hoe ziek ik ook was) maar drinken dus niet.
En alles is mama, mama, mama.....
Echt heel wit gezichtje, zo zielig.
Nou wilde het even kwijt hoor....

Liefs een vermoeide Irene

Hoi Irene,

balen zeg dat je met Myrthe zo blijft kwakkelen.
Voor jou, maar ook voor haar natuurlijk.
Hopelijk gaat het snel beter.
Misschien iets anders te drinken dan normaal?
Fristi ofzo of thee... Of fruit met veel vocht.
Die kleintjes kunnen best wat hebben, maar hou het inderdaad goed in de gaten, want niks drinken is niet best.

Hey!

Wat sneu zeg! Vooral als je hoopt dat ze dan inderdaad snel weer opknappen... Hier krijgen ze als ze ziek/zielig zijn en/of spugen AA te drinken. Zitten mineralen en zouten in, word snel opgenomen in het lichaam en door de zoetige smaak drinken ze dat dan vaak weer wel goed! 2 vliegen in 1 klap dus! EN anders van AA kleine ijsjes maken? Hier werkt de truc met AA altijd goed in elk geval... Sterker nog, ze vragen erom als ze " ziek" zijn nu, hihihi! Is voor ons nu de beste aanwijzing dat ze niet lekker zijn: Mama, mag ik AA??? En dan op de meest zielig toon die ze hebben, WHAHAHHA!
Beterschap voor Myrthe en sterkte voor jou!

Liefs, marieke

hey irene

wat een gedoe zeg, dat ze nu weer ziek is :(
als ze nog niet wilt drinken, geef haar dan ors.
dan houd ze in ieder geval vocht vast.
weet hoe bang je kan worden, als ze niet drinkt.
ik was ook heel erg bang dat ze zou uitdrogen.
(de dokter maakte dat nog even erger door te zeggen dat t binnen een halve dag gebeurd is :S)
geef haar gewoon die ors. voor je eigen gemoedrust en zo weet je zeker dat ze niet uitdroogt.
eet ze wel goed? want dan kan je druiven, komkommer of appel geven.
een lauw washandje vond nathalia ook erg lekker.
lekker op laten sabbelen, en over haar gezichtje wrijven.

frisse lucht doet t meestal ook goed.
als je kind koorts heeft, mag ze gewoon naar buiten, maar niet in de felle zon(mag zowieso al niet)

dat ze blijft spelen is logisch, dat heeft bijna elk kind.
ze geven zich niet over, tenzij ze echt heel erg ziek zijn.
tot die tijd gewoon lekker mee blijven spelen met haar. ze geeft zelf wel aan wanneer ze "op" is.

en idd, dat hangerige ken ik ook wel ( en denk dat iedere moeder daar wel over mee kan praten)
heel vermoeiend, maar wel zielig.

nou meid, beterschap voor myrthe he, en jij sterkte met je kleine meid!
doe rustig aan he, en als je t niet vertrouwd, gewoon weer naar de huisarts gaan, daar zijn ze voor he :D

liefs, do

wat sneu zeg, zeker bij zo'n kleintje, dan heb je altijd de wens; had ik het maar zelf, althans die wens heb ik dan wel.
Ik wens myrthe veel beterschap toe en ik hoop dat ze gauw weer opknapt.

liefs marina

He, wat vervelend. Je hoopt toch dat ze na zo'n operatie snel weer opknapt.
Ors is idd. het beste, maar dat ging er bij mijn oudste niet in. Wij geven als ze ziek zijn ook sportdrank, dat is te vergelijken met ors en dat lusten ze wel. Hier krijgen ze aquarius, dat is bij ons ziek zijn limonade.
Veel beterschap, ik hoop dat ze snel opknapt!

Hoi hoi,

De koorts is zo goed als weg. Wel is ze nog zo wit als maar zijn kan en erg hangerig.
Gelukkig is mijn moeder vrij deze week dus geen kdv!
Moest vandaag oppassen op kleine van mijn vriendin, en die drinkt nog sap uit de fles. Dus Myrthe wilde ook de fles en die dronk ze goed leeg!
Heb gelijk nieuwe fles gekocht (de oude was speen helemaal van kapot) en Myrthe is er helemaal blij mee. Ik dus ook haha.
Ik ben blij dat we weer de goeie kant op gaan. Wat rot toch als je kleine steeds ziek is.
Bedankt voor aale support.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan