Bacterie

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Twee jaar geleden heb ik drie maanden lang met pijn in mijn onderbuik en vervelende (vieze geur) afscheiding gelopen. Toen ik toch maar naar de huisarts ging bleek dat ik een bacterie had en het werd verholpen door een kuur.
Daarna ging het een tijdje goed, al had ik soms last maar vond het gelukkig minder erg dan daarvoor.
Alleen sinds eind 2010 heb ik er weer veel last van.
Weer nare geuren, last van mijn onderbuik, ik voel me gewoon totaal niet meer vrouwelijk.
Vorig jaar had ik weer een kweekje laten doen en inderdaad had toch een bacterie, kreeg daar een kuur voor, hielp 4 dagen en toen begon het weer.
Twee weken terug toch maar weer een kweekje gedaan en weer heb ik een bacterie.
Maandag moet ik een kuur halen alleen voel ik me er niet echt goed bij. Ik ga morgen mijn huisarts bellen om een afspraak te maken. Ik wil dat ze het nu onderzoeken, ik ben bang dat het naar binnen is getrokken en dat het misschien erger is geworden of iets is aangetast. Ik hou die krampen, steken en klachten in mijn onderbuik en ben daar gewoon niet gerust op.
Ben benieuwd wat mijn huisarts te zeggen heeft. Maar ik sta er sowieso op dat hij mij door stuurt naar het ziekenhuis.

Hebben meiden hier ook ervaring mee??

Liefs Ram24

hey meid..
ik heb er geen ervaring mee maar laat je idd ff van binnen naar buiten trekken..
laat ze maar eens goed onderzoeken wat het is kan heel belangrijk zijn..

succes..

liefs

Hai Ram,

Ik heb er ook geen ervaring mee maar goed dat je het verder wilt laten onderzoeken, zeker omdat jullie bezig zijn met zwanger worden en dan is een bacterie en elke keer pillen/kuur natuurlijk ook niet goed! Vervelend hoor, hopelijk wordt je gauw wijzer.....

Strerkte! Liefs Lynn.

Hoi Ram,

Wat vervelend voor je zeg! Ik heb er ook geen ervaring mee maar zou ook niet gerust zijn. Groot gelijk dat je verder onderzoek wilt meid!

Sterkte!

Ook hier geen ervaring, maar goed dat je je even helemaal binnenstebuiten laat keren!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan