Bad en douche

<p>Iemand die het verlossende antwoord heeft? Mijn zoontje, nu 14 weken, heeft sinds zo'n twee weken dat hij het verschrikkelijk vindt om te douchen of te badderen. Terwijl hij het eerst heerlijk vond! </p><p>Nu heb ik al een beetje rond gekeken ook. En het kan komen door een vervelende ervaring met water. Nu heb ik hem 1x in een iets te warm badje gedaan. Wel opgelost door hem eruit te halen en het badje even te laten afkoelen. Daarna ging het gewoon goed en nog een paar keer gedouched. Ook geen paniek. Dus daar lijkt het mij niet aan te liggen.. </p><p>Gaat hij het ooit weer fijn vinden? Ik hoop nog een keer met hem te mogen baby zwemmen. Ik vrees daar echt voor.. </p>
 
Mijn dochter vond t ook een tijd vreselijk, kwam vanzelf weer goed, al duurde het wel even. Ik weet niet waarom het steeds zo janken was, maargoed dan ging ze dus hop snel even in bad, afspoelen en er gelijk weer uit. Toen ze zelf kon zitten werd het een leuk ding, met speeltjes enzo. Maar voor die tijd was het een noodzakelijk kwaad..
 
Misschien met douchen de straal van het water wat minder hard zetten.. Weet niet of dat kan met jullie douchekop.. Maar dat vond die van mij wel fijner dan komt de straal niet zo hard op zn huidje aan.. en vooral toch de tijd er voor nemen.. Dan ben je zelf ook relaxter en dat merken ze toch denk ik..
 
Weet niet of je een bad hebt maar anders lekker samen in bad gaan. Heb ik veel met mijn kindjes gedaan en waten ze altijd heerlijk ontspannen tegen mij aan. Vielen zelfs in slaap in het warme water
 
Terug
Bovenaan