Bad nemen begin zwangerschap

Ik ben vandaag 5weken en 1 dag. Ik weet dat je na de terugplaatsing best geen warme baden neemt, maar vanaf wanneer mag het dan weer wel? Dit is voor mij nl de ideale ontspanning en top om mijn zenuwachtige gedachten te verzetten ;-)
Thanks!
 
Ik las laatst dat het na de 12 weken weer kan, maar alsnog niet al te warm. Zo rond de 37 graden houden en niet te lang.
Nu moet ik zeggen dat ik hier dus pas achterkwam nadat ik al menig warm bad had genomen voor langere tijd. Ook in m’n eerdere zwangerschap veel in een warm bad gelegen. Maar ik kan geluk hebben gehad dat geen van m’n kindjes hier last van heeft gehad.
 
Ik heb eigenlijk elke week wel 1 bad genomen. Niet te heet uiteraard. Maar voor mij werkte het erg ontspannend. Ik had wel een flesje water ernaast staan om eventueel te drinken. Ook na 12 weken moet het bad niet te heet zijn hoor!
Je mag als je zwanger bent ook naar de sauna..

Ik zou je niet al te veel zorgen maken, dat is nl wel slecht voor je kindje.
 
Ik heb toevallig van de week aan mijn verloskundige gevraagd of ik in bad mag, ben nu 7.5 week zwanger, haar antwoors: jaaa hoor lekker van genieten!
 
Ik ben vanaf het begin van mijn zwangerschap tot einde regelmatig in bad geweest, ik had ook geen idee dat dit (misschien) niet zou mogen..
 
Terug
Bovenaan