Bad zitje

Hallo, heeft iemand een goeie tip voor een soort badzitje voor baby’s? Onze dochter is 9 weken en ik vind dat plastic zitje voor in het badje nogal hard. Zie allemaal van die zachte kussentjes op Google die je kunt klemmen aan het badje maar kan niet vinden of die op elk badje passen. Wij hebben een Luma Badje. Ook wil ik wel iets waar ze niet plat in ligt maar een beetje rechtop ivm reflux. Zo kan ze lekker ontspannen maar zit ze toch recht over eind. Ik hoor graag of iemand tips heeft ?<br />

[quote quote=10465075]Zoiets bedoel ik inderdaad ja. Zit je kindje daar wel een beetje rechtop in? Of is het meer liggen? @mamalovestheirboys
[/quote]

Eerste half jaar is dat wel liggend totdat ze kunnen zitten en dan kun je hem in zitstand ook goed gebruiken. Ik had er erg veel schik van. Je kunt hem ook in het babybadje gebruiken als je dat wilt. Ik heb bij beide in het grote bad gedaan met dit kussen. Ik vindt hem geweldig

Ik gebruik een hangmatje voor in het baby badje. Ideaal, heb deze op AliExpress gevonden maar vast ook te koop bij andere winkels. Kan je op alle soorten badjes klemmen

Terug
Bovenaan