Badbevalling

<p>Iemand hier ervaring met bevallen in het bad(ziekenhuis) ik heb vaker gehoord dat het relaxed is en goed voor de baby!</p><p> </p>

Ik ben afgelopen vrijdag bevallen. Niet bevallen in bad maar wel alle weeen opgevangen. 
Dat werkte voor mij heel goed, ontzettend ontspannend en het stimuleerde de ontsluiting. 
Voor controles tussendoor moet je vaak het bad wel uit en uiteindelijk lag ik heel prettig op bed en daar toch gekozen om zo te bevallen. 
Raad het je zeker aan om lekker in bad te gaan , als het bad groot genoeg is kan je partner er ook bij om je te ondersteunen. 

[quote quote=10180555]Ik ben afgelopen vrijdag bevallen. Niet bevallen in bad maar wel alle weeen opgevangen. Dat werkte voor mij heel goed, ontzettend ontspannend en het stimuleerde de ontsluiting. Voor controles tussendoor moet je vaak het bad wel uit en uiteindelijk lag ik heel prettig op bed en daar toch gekozen om zo te bevallen. Raad het je zeker aan om lekker in bad te gaan , als het bad groot genoeg is kan je partner er ook bij om je te ondersteunen.[/quote]
Bedankt voor je reactie, en gefeliciteerd met je kleine wonder! Geniet er lekker van!

Ik wilde graag in bad bevallen maar het ging te snel.. in 5 uurtjes bevallen..
Thuis wel helemaal een half uur in bad gelegen en vond dit erg prettig! Daarna naar t ziekenhuis gegaan, daar aangekomen 10cm ontsluiting dus geen keuze meer gehad..

Als het mogelijk is zeker doen! Alleen niet alle ziekenhuizen hebben een bevalbad. Daarnaast mag je in bad geen pijnstilling. Maar het werkt wel ontspannend. Ik zou niets anders meer willen ;)

[quote quote=10180761]Als het mogelijk is zeker doen! Alleen niet alle ziekenhuizen hebben een bevalbad. Daarnaast mag je in bad geen pijnstilling. Maar het werkt wel ontspannend. Ik zou niets anders meer willen [/quote]
Heb je het zelf ervaren?

Terug
Bovenaan