Badbevalling

<p>Hoi hoi, </p><p>Is er iemand die in bad is bevallen en een bad heeft gehuurd gekocht.</p><p>Ik heb bij een doula gekeken prijs was niet mals. </p><p>Weet iemand waar ik dit kan huren? En ervaringen zijn altijd welkom. </p>

Bevallingsbaden.nl
Oerbron.nl
Birthpoolinabox.nl
Bevalbad-huren.nl

Dit zijn de eerste sites die je via google tegenkomt. Ik heb zelf de mazzel dat een vriendin een bad gekocht heeft en ik alleen de persoonlijke benodigdheden hoef aan te schaffen. Denk aan: hoes, slangen, dompeldomp enz...
Ik hoop dat je vind wat je zoekt

Hoi, heeft je verloskundige geen bad? Wij konden hem huren via de verloskundige voor maar 50 euro!

Wij hebben het bad gehuurd voor 100 euro bij de verloskundige. Bij de eerste bevalling gehuurd bij een doula, ook 100 euro. Zou het voor nummer 3 zo weer doen!

Ik heb hem gehuurd via bevallingsdatum.nl en dat is ons erg goed bevallen! (Dit was geen bewuste woordspeling ?)
Het is niet goedkoop maar ik vond het wel allemaal erg goed geregeld. Goede instructies erbij etc.

Ik heb hem gehuurd via bevallingsdatum.nl en dat is ons erg goed bevallen! (Dit was geen bewuste woordspeling ?)
Het is niet goedkoop maar ik vond het wel allemaal erg goed geregeld. Goede instructies erbij etc.

Ik heb bij de vk gekeken die verwijst ons naar de doula en bij de doula is met borg.
Hoe hebben jullie bad bevalling ervaren, ik ga eens verder rondkijken
En hoe is de ervaring met Bevallingsbaden.nl? 

Ik heb bij de vk gekeken die verwijst ons naar de doula en bij de doula is met borg.
Hoe hebben jullie bad bevalling ervaren, ik ga eens verder rondkijken
En hoe is de ervaring met Bevallingsbaden.nl? 

Terug
Bovenaan