Badderen

A

Anoniem

Guest
Het is niet zo makkelijk meer om uit bad te komen, maar toch ga ik er zo weer even heerlijk inliggen, lekker het warme water over mijn buik heen en spelen met mijn kleine kindje. Ik vind het echt prachtig om die buik te zien reageren.

Heerlijk rsutig met een kop thee erbij. Helaas geen chocolade of koekjes in huis, maar dat maakt het niet minder prettig.

Liefs
Miep

oooooh nou ben ik toch zeker wel jaloers!! ik heb geen bad, past niet echt in onze badkamer!! nou meis geniet ervan, ook een beetje voor mij??

kuss selma

Straks je weeen opvangen in bad of onder de douche is ook heerlijk, dus geniet jij lekker van je bad, dan blijf ik gewoon jaloers

liefs Clau

Straks je weeen opvangen in bad of onder de douche is ook heerlijk, dus geniet jij lekker van je bad, dan blijf ik gewoon jaloers

liefs Clau

hallo
ik was aan het rondneuzen overal. wat een verhalen hier.haha.
maar ja geniet maar lekker van je bad.
wou dat wij er ook een hadden toen ik zwanger was.
ik zat altijd op een stoel in de douche. haha
geniet er maar van.
groetjes manuela (mama van esther 2-12-2003 en dennis en sander 17-10-2005)

Ja heerlijk he zo'n warm bad! Ik lig er ook zeer regelmatig in,
vooral nu in de winter. Wij hebben er speciaal op gelet dat ons
nieuw huis, waar we dus nu 3 maanden in wonen, een bad zou
hebben. M'n man ligt er nooit in, maar ik zeker wel een paar
keer per week, lekker ter onspanning met een muziekje erbij.
Ik weet nog niet of ik het straks met de bevalling zal gebruiken,
heb ook al gehoord van een tuinstoel onder de douche...

xx Syrah (31 wk)

dames, heerlijk gewoon.
Hehe wat voelt dat lekker.

Weeen opvangen in bad, ik heb destijds bij mijn jongste dochter ook in het ziekenhuis in een bad gelegen. Binnen anderhalf uur ging ik van 2 cm naar 9 cm ontsluiting. Ik moet nog even vragen of ze hier inh et ziekenhuis ook een bad hebben.

Liefs
Miep

Lijkt me ook heerlijk een bad. Dit weekend gaan we naar centerparcs, dus daar hebben we ook een bad. De vorige keer toen ik zwanger was is t me bniet zo goed bevallen in bad liggen. Werd er helemaal naar en draaierig en misselijk van. Dit weekend hoop ik daar niet op. Lekker met zn 2tjes of 3 tjes in bad hahaha

Renate

Terug
Bovenaan