badderen

wij zijn van plan om swen nu 's avonds in bad te gaan doen.
zo krijgt hij een echt bad/bed ritueel.

wie doet dit ook? en gaat de kleine dan iedere avond in bad? tot nu toe ging Swen om de dag in het badje....
groetjes

Hoi Carina,

Daphne gaat altijd s'avonds voor het naar bed gaan in bad. Niet elke avond, maar om de dag ze vindt het heerlijk daarna nog een flesje en dan gelijk naar bedje toe.

Groetjes Margot

Hoi Carina, hier weer eens een berichtje van mij......het komt er gewoon niet van om te posten! Hoe gaat het met Swen? Foort en Bram groeien enorm en krijgen sinds 4 weken dagelijks al een fruithapje en dat vinden ze echt heel lekker.

Maar goed even over je onderwerp.

Wij doen Foort en Bram ook altijd 's avonds badderen hoor, wij hebben zo echt een avondritueel voor het slapen gaan en dat doen we als volgt:

ca. 18u naar boven, we kleden of ik alleen al mijn man nog niet thuis is, kleden ze dan uit op ons bed en laten ze altijd even een minuut of 10 heerlijk in de blote billen trappelen op bed (met een onderleggertje eronder).
Dan gaat mijn man onder de douche staan en dan geef ik ze 1 voor 1 aan en als mijn man niet thuis is doe ik dat ook alleen. Foort en Bram vinden douchen heerlijk en scheelt mij weer een hele hoop gesjouw met water.
Na het douchen gaan ze met romper in de slaapzak (pyama is nu te warm) en dan geven we ze bij ons op bed de fles en dan is het inmiddels 19u als de flesjes leeg zijn en dan leggen we ze in bed, we zingen nog een slaapliedje en de nacht kan beginnen.
Om 23u maken we ze nog wel wakker voor de laatste voeding, want die mogen we nog niet laten schieten van het CB.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes, Leonie

Wij doen Yinthe zo'n 2 a 3 keer per week in bad / onder de douche. Eigenlijk precies wanneer het uit komt. Ben wel met een bed ritueel begonnen, ben benieuwd of het gaat werken. Tot nu toe veel huilbuien...!

Terug
Bovenaan