Badje

<p>Onze zoon is nu bijna 10 weken. Het is een heerlijk ventje die heel goed groeit! Zo goed dat hij nu bijna niet meer in het badje past. Wij wassen hem in het badje (zo’n witte op een standaard) maar hij komt al bijna met zijn hoofd tegen de rand.</p><p>We nemen hem wel eens mee onder de douche, maar dan moet je bij ons over de badrand stappen dus dat doen we liever alleen als we allebei thuis zijn.</p><p>Hoe doen jullie dit? Het grote bad gebruiken? Met een extra zitje of?</p><p>alvast bedankt! </p>

wij hebben toen het badzitje die in het kleine badje ook al werd gebruikt in het grote bad gedaan of onder de douch gezet. toen ie ging zitten hebben we een stokke flex badje gekocht zodat je niet het hele bad hoeft te vullen. in de zomer konden we die lekker in de tuin doen. straks als de volgede geboren word gebruiken we deze weer en zetten hem op de wasbak zodat we geen standaard meer hoeven te gebruiken ivm weinig ruimte in de badkamer. :d

Mijn dochter van 7 maanden gaat nog steeds in de emmer (tummy tub), zit ze heerlijk warm in het water. Badje dat we nog hadden van de eerste staat nog ongebruikt in de badkamer. Daar gaat ze straks weer in als ze zelfstandig kan zitten. Het is overigens een flinke dame, van ruim 8 kg en past nog steeds. 

Wij hebben een groter badje gekocht. Van 100 cm. Is echt perfect! Mijn zoontje van 6 maanden kan hier nog lang mee vooruit! https://www.babypark.nl/pretura-basic-bad-wit-groot.html?gclid=EAIaIQobChMIsuOti56H4AIVBpWPCh3TCgjeEAQYASABEgIIBfD_BwE

Dat grote 100cm badje hebben ze idd ook bij Wehkamp.
Heb zelf een “babydam” gekocht voor in ons grote bad.. We hebben het wel ff getest en het werkt!
nu nog wachten tot onze kleine man wordt geboren..

Ik heb het grotere badje van de wehkamp. 11 of 12 euro, geen geld en kun je nog mooi een poosje mee vooruit! ?

Bedankt voor de tips! Past het grotere badje ook op de standaard? Weten jullie dat? 
Tummy Tub hebben we te leen maar vond ik niet heel fijn. Ik ben niet zo lang, en als we die op de standaard zetten kan ik mijn zoon er bijna niet in tillen. Maar we zouden hem nog eens kunnen gebruiken in ons eigen, grote bad. 
Dat badzitje lijkt me ook wel wat, die hebben we alleen nog niet. Glijden ze daar dan niet vanaf? 

Badzitje werkt hier top! Toevallig gekregen van iemand. Wij zijn heel snel gestopt met het badje op de standaard en gewoon met een van ons in het grote bad gedaan. Nu we het zitje hebben gaat hij alleen in het grote bad. Zit/ligt heel stabiel, zelfs als hij heel wild spartelt. Kleine vindt het fantastisch :)

Terug
Bovenaan