Badje

Gebruiken jullie het badje nog veel? Ik heb er nu alweer genoeg van, ik vind het helemaal niet fijn om te gebruiken en Olivia vindt er ook niet veel aan.
Ik heb haar nu bij me onder de douche of samen in bad (met ook mijn oudste erbij). Dat vindt ze helemaal geweldig!

Maar het badje/tummytub/standaard gaat binnenkort op marktplaats ;)

Groetjes, Martha

Olivia a.s. dinsdag 6 maanden

ow ja heerlijk vind hij het!
Tegenwoordig gaat hij een beetje naar een zij liggen, oogjes dicht, duimpje in de mond.
Sta d'r geregeld naast te huilen, zo mooi vind ik het dan.

Liam is ook helemaal fan van het badje! Ik doe een klein laagje erin zodat hij los kan liggen, dan ontspant 'ie echt helemaal! Tegenwoordig wil hij ook zitten in het badje en spelen met eendjes oid!

We hebben helaas (nog??) geen groot bad, maar dat lijkt me echt helemaal geweldig! Als we dat hadden gehad, dan had ik het ook wel geweten, haha!

Liefs Kim en Liam (5,5 maand)

fleur vindt t badje ook heerlijk..ik vind dr te zwaar om onder de douche te gaan..en wij hebben geen groot bad..jammer genoeg!! Ze zit dan in een klein bad stoeltje..en ondertussen ga ik naast dr staan douchen ze vind het reuze gezellig...!!

Goed idee kim, om gewoon een klein laagje water erin te doen...ga ik ook es proberen!!

Liefs liesbeth fleur 6maanden

nee maar komt wij hebben een hoekbad en daar gaat Amy met broerlief in of met 1 van ons:D

ook heb ik een tummy tub waar ze soms ingaat nog

badje net aan mn nicht gegeven die is 37 weken zwanger die heeft geen bad alleen douche dus kan hem beter gebruiken dan

Hier hebben we het badje al heel lang geleden weg gedaan/
Tummy tub heeft ze ook maar heel even ingezeten, terwijl haar broer het heerlijk vondt.

Wij hebben een douche dus daar gaat ze vaak onder en we hebben een biba bad voor onder de douche.
Hier gaat ze samen met haar broer in om dan lekker te spetteren met haar voetjes.

Quinn vond het vreselijk om in badje te gaan, maar douchen daarintegen vindt hij heerlijk. Dat was al in de kraamweek zo. Dus vanaf dat Quinn 2 weken is gaat hij al mee onder de douche. Wij bewaren het badje nog even, want als hij straks goed zelf kan zitten, dan zetten we het badje in de douchecabine. Dan hoeft er niet steeds 1 van ons verplicht mee te douchen. Zo hebben we dat ook bij yordi gedaan. Wij hebben helaas ook geen groot bad. Yordi daarintegen vond het geweldig om in badje te gaan en had een hekel aan douchen. Zo grappig al die verschillen in kinderen.

Terug
Bovenaan