Badje

Wij gaan af en toe douchen met Chris, maar meestal gaat meneer in bad. Hij vindt dit heerlijk en na even lekker te hebben ontspannen kan hij flink trappelen van plezier en mij lekker nat spetteren. Geen probleem, want badje staat in de inloopdouche dus spetter maar raak!

Maar nu vroeg ik mij af hoe je dat doet als hij nog iets meer groeit? Als hij zich nu strekt komt meneer al met zijn hoofd tegen de bovenkant aan. Straks zal hij langer zijn dan het badje en nog niet kunnen zitten. Wat doe je in die tussenliggende periode?
 
Ik heb in het badje zo'n steun/lig-ding (hoe heet het????). Mijn andere twee konden daarmee lang in het badje. Ook de tummy-tube heb ik lang en veel gebruikt. Kunnen ze alleen niet zoveel spetteren en bewegen als in het badje.
 
Logan vind bad niet zo leuk maar in de wasbak gaat het super kan die zich afzetten en moet zitten. Niet zelfstandig natuurlijk maar dit werkt voor ons prima. Ook douchen vind ie helemaal geweldig.
 
Lastig als hij het leuk vind maar er bijna niet meer in past. Ik weet niet of jullie een groot bad hebben want dan zou je nog samen in bad kunnen gaan, vind Julia heerlijk ontspannend! En anders een bibabad (evt met badinzet) en dan op je knieën ernaast?
 
Wij hebben Myrthe in een badschelp? (ligstoel) in het grote bad daar kan ze nog een tijd in. Gebruik hem soms in het baby badje als ik de badkamer te koud vindt.
 
Ze trekken hun beentjes wel een beetje in toch. In de tummy zitten ze helemaal met opgetrokken beentjes. Xilyano past nu ook nog maar net in het badje als hij languit ligt maar hij trekt vaak zijn beentjes in, dus voorlopig gaat hij nog lekker in z'n badje of mee onder de douche.
 
Terug
Bovenaan