Badjes Fan

<p>Mijn zoontje van nu 12 weken is helemaal fan van in badje gaan. En dan vooral het eerst lekker gewassen worden en dan het aller leukste... Spetteren en je tegen de rand afzetten en stukje drijven!</p><p>Echter kan dit laatste niet meer zo goed ook al is hij niet heel lang voor zijn leeftijd.</p><p>Hem wat rechter op houden kan ook prima, als het maar in het water is. Maar hij vind dat 'zwemmen'  zo leuk. Heeft iemand tips voor grotere badjes ofzo? Het duurt namelijk nog wel even voor hij zal zittend kan spetteren ;)</p>

Ik weet niet wat voor badje je hebt, maar ik heb er een van Luma en met zitje erin. Liggend past hij ook al lang niet meer. In dat zitje kan mijn zoontje ook heerlijk spetteren! 

Heb je toevallig ook een groot bad waar je zelf in kunt? Wij hebben een drijfmatje van Doomoo waar hij in kan drijven. Vindt hij heel leuk.

Ik heb geen echte bad tips, buiten samen in het grote bad gaan. 
Mijn zoontje 8 maanden is ook een echte badfan. We gaan elke week babyzwemmen dat is ook een aanrader! 

Ik wilde net zeggen inderdaad: babyzwemmen! Lekker dobberen en spetteren in het grote zwembad. Ons zoontje vindt het elke week weer feest!

In het Luma zitje ligt je baby ook min of meer hoor! Althans, benen en armen kunnen ze vrij bewegen, ze liggen schuin achterover. Maar goed, het werkt goed voor mijn zoontje. Misschien voor jouwe niet :)

Dank jullie wel voor de tips!
Zitje hebben wij geprobeerd maar het leukste is het tegen de rand afzetten en dan 'drijven'. Dat kan dan niet ;)
Helaas hebben wij alleen een douche, zaten te denken een wat groter badje te kopen. Deze is incl rand 83cm en dacht dat er zijn van een meter.
En mocht er een huis gekocht worden dan komt er een bad in.
Babyzwemmen is inderdaad een goede, hij krijgt over iets meer dan week zijn eerste vaccinaties (nieuwe regeling omdat ik kinkhoest tijdens zwangerschap heb gehaald) daarna goed idee inderdaad.
Hij is al wel keer gaan floaten en dat vond hij ook geweldig. Maar is ook prijzig:)

Terug
Bovenaan