Badkleding

Hoi dames,Ik ga volgende week op vakantie en mijn huidige bikini puilen mn borsten écht uit inmiddels! Ik heb op internet lopen zoeken naar alternatieven, maar ik kom er nog niet echt uit wat ik nu moet kopen. Hoe doen jullie dat met badkleding kopen in de zwangerschap? Het enigste wat ik kan vinden zijn zwangerschapsbadpakken voor als je al een buik heb, maar ik zit nog maar in week 8.. ik wil ook niet voor die paar weken iets heel duurs eigenlijk. Ik heb altijd bh's van krimpenfort aangezien mijn cup F75 is dus mn borsten zijn al aardig vol zeg maar haha. Tips zijn welkom<br />

Ik heb cup 85C/D en gewoon op wehkamp eentje van 30,- aangeschaft. Helaas zijn mijn borsten ook verder gaan groeien. Dus of hij nog past is de vraag. Maar dit is me 2e zwangerschap en in de 1e ook een aangeschaft. Wss past die straks. Ik zou dus gewoon een goedkope aanschaffen. In de hoop dat je die kan vinden met jou maat ?

Hee
Ik heb een zwangerschap badpak bij Prénatal gekocht. Rond de 20 weken aangehad met weekje vakantie. Ben inmiddels 30 weken zwanger. Nog niet weer aangehad. Maar ik ga er wel vanuit dat ie nog past. 

Ik heb cupmaat G, en het was één groot drama om iets passends te vinden. Als ik een normale maat bestelde was het van onderen prima en van boven veels te klein of precies andersom… schiet je dus niks mee op. Op advies van de speciaalzaak waar ik mijn bh’s altijd haal uiteindelijk een badpak van Anita besteld (Blue Lagoon). Die kon ik precies in de juiste cupmaat bestellen met daarbij gewoon mijn passende kledingmaat. Alles behalve charmant, maar goed, ik kom er de zomer mee door haha.

Het is idd heel lastig als je een grote cupmaat heb iets leuks te vinden. Ik ga nu onderhand naar de G denk ik dus misschien vind ik nog wat, maar het is best lastig als je een grote cupmaat heb.. anders koop ik toch gewoon bij krimpenfort, is wel enorm duur, maar ze hebben tenminste wel mijn maat en ze kunnen dan goed advies geven..

Gewoon een cupmaat groter bestellen bij idd bijv bonprix? Ik ben ook rond die weken een complete cupmaat gegroeid. (En nu schietgebedjes dat ze niet nòg groter worden)

Terug
Bovenaan