badkleding

Hallo andere mama's,

ZIt hier met een dilemma, mijn eigen badpak heb ik net voordat ik zwanger werd gekocht en die was behoorlijk aan de prijs. Hij zit dan ook als gegoten. Nu ben ik 28 weken zwanger en dus al een flinke buik. Ik kan het badpak wel aan nog, zit wel wat strakker maar dat zit badkleding altijd. Maar nu ben ik bang dat ik na de zwangerschap een uitgelubberde badpak heb.
Zou mn badpak hier tegen kunnen? Hebben jullie hier ervaring mee?

groetjes

Je hebt m niet dagelijks aan dus ik denk dat ie van die paar keer echt niet uitlubberd. Lekker gaan dragen dus... zou ik doen!

Ik heb die ervaring ook, dat 'ie uitlubbert. Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb mijn positiebadpak in de verkoop. Ben namelijk 2 weken geleden bevallen. Het is een zwarte, van Prenatal, maat XL. Mocht je interesse hebben, plaats anders even een berichtje op de mama maart club (ben bang dat ik hier vergeet te lezen...)

Gr Ingrid

Thanks voor de reacties, ik ga toch maar even op zoek naar zw badkleding ;)... zou het zonde vinden als ik straks weer op zoek moet naar goed zittende badkleding terwijl ik die na lang zoeken eindelijk gevonden had.

Groetjes

Terug
Bovenaan