badkleding

Hallo andere mama's,

ZIt hier met een dilemma, mijn eigen badpak heb ik net voordat ik zwanger werd gekocht en die was behoorlijk aan de prijs. Hij zit dan ook als gegoten. Nu ben ik 28 weken zwanger en dus al een flinke buik. Ik kan het badpak wel aan nog, zit wel wat strakker maar dat zit badkleding altijd. Maar nu ben ik bang dat ik na de zwangerschap een uitgelubberde badpak heb.
Zou mn badpak hier tegen kunnen? Hebben jullie hier ervaring mee?

groetjes
 
ja ik denk dat het wel uit gaat lubberen, weet het niet zeker natuurlijk maar als het geen speciale positie is. Ik draag ook een bikini dus dat rekt natuurlijk een stuk mindr bij de buik ;-). Zonde als je nieuwe dure badpak straks niet meer mooi zit..

succes.

gr tamjo
 
he meis, ja je badpak gat uitlubberen, en dat is niet fijn nee, zo'n dure, wat je in combinatie kan gaan doen, is nu een goedkope bikini kopen, want je mag best je buik laten zien vind ik.

als je het toch niet vertrouwd zou ik als ik jou was even met de verkoper/winkel bellen waar je hem hebt gekocht die weten dat meestal wel

s6 ermee
 
Ik denk inderdaad dat die uit gaat lubberen.
Daar kan zelfs de verkoper je geen garantie op geven.
Een gewoon badpak is niet gemaakt voor een zwangerschap.
 
een gewoon badbak gaat lubberen!
had ik mijn 1e zwangerschap ook!
bij de prenatal zijn positiebadpakken voor 20euro te koop. of een goedkope bikini voor de laatste weken?
of niet meer zwemmen (maar dat zou ik persoonlijk niet kunnen)
 
Ik zou ook ff een andere halen, heb de mijne meerdere zw.schappen gebruikt en ze zijn niet zo duur, zou zonde zijn van je goede badpak en de vraag is of hij genoeg mee rekt tot het einde van je zw.schap!
 
Terug
Bovenaan