Badpak in Grote maat

A

Anoniem

Guest
Hallo, Weten jullie misschien een adres waar je een betaalbaar zwangerschapsbadpak kunt kopen? Ik heb maat 48/50, en kan zo nergens slagen. Heb tot nu toe mijn oude badpak aangekund, maar dat past nu helaas niet meer. Lastig als je 2 keer in de week gaat zwemmen. Groetjes Wendy 23w 6d

Hoi Wendy,
Ik heb vorige week een badpak bij prenatal gekocht. Normaal heb ik maat 46, maar nu ben ik aardig wat kilo's aangekomen (wheeeeh). In de miss etam heb ik korte broeken willen kopen, maar de maat 48 zat nog niet zo dat ie netjes stond. Dus ik denk dat ik ondertussen ook wel maat 48/50 heb. Als jij nog tips hebt voor korte broeken: graag!
Maar goed, badpakken. Bij de prenatal hebben ze meerdere soorten in XXL. Ik heb een gewone zwarte gekocht van Invorm. Heel degelijk, maar daardoor wel heel netjes. Maar als je het aandurft zijn er ook een aantal roze, en zelfs bikini's in die grote maten.
Heel veel succes !
Liefs Phira (28w)

Hoi,

Ik heb maat 52 en heb een badpak bij Livera gekocht van het merk Tweka. Is erg prettig dragen. Ook je borsten worden goed ondersteund. Ze hadden ze zelfs nog tot maat 58!

Liefs Annemarie

dat jullie het durven om nu nog in een zwempak te gaan lopen. Mensen kinders ik zou het echt niet meer durven.
maar goed maakt verder niets uit, over die korte broeken he . miss etam heeft dan positie mode, daar kan je ook eens een keertje kijken daar valt 48 net ff wat anders dan 48 gewoon zeg maar. en je kan ook nog ff kijken ( mits je die in de buurt heb natuurlijk ) bij de baby dump. daar hebben ze ook nog wel eens leuke positie kleding voor een leuke prijs

haha, nou het heeft niet zo heel veel te maken met het "durven" lopen in een badpak. Maar ik vond het afgelopen dagen echt mucho to warm om in m'n kleren aan de kant van het water te blijven zitten. Dan denk ik echt: Een ieder die er last van heeft kijkt maar even de andere kant op hoor! Volgend jaar ga ik m'n best weer doen voor een maatje (of eigenlijk een paar maatjes) kleiner.
Liefs Phira (28w1d)

ja oke je hebt ook wel weer wat gelijk daarover maar goed volgend jaar ga ik er echt wel voor zorgen dat het weer wat kilo's minder zijn

ik was net 30 kilo kwijt in 1 jaar en ineens bam ik ben zwanger dus ik ga er wel voor dat ik weer kan afvallen. ik heb hier een broek hangen en als ik daar in kan ben ik tevreden

maar om nu te zeggen ja nog een keer zwanger nee nu ff niet

Terug
Bovenaan