Badplezier

A

Anoniem

Guest
Ha,
We waren altijd gewend om Naomi op haar eigen kamertje in bad te doen (ze is niet zo groot, dus ze past er nog prima in). De laatste keren werd het wel een erg spetterfeest en dreef het behang bijna van de muur (nou ja, wat overdreven...). dus we besloten om voortaan het badje maar in de douche te zetten. Ze keek vanavond eerst wat vreemd om zich heen. Zo van: he, dit doen we nooit hoor. Maar toen ging ze wat babbelen en gillen en ontdekte dat het toch wel heerlijk galmt zo'n betegelde ruimte... Wat een schik had ze, echt prachtig om te zien. Ik werd er zelf zo blij van. Stom he, ik kon er wel gewoon van janken. Zo blij zijn we met onze vrolijke meid.

Groeten,
Wilmi

Hoi Wilmi,

Wat leuk! En ik weet hoe je je voelt . Als het om mijn meisje gaat ben ik de grootste emo-doos van het westelijk halfrond!

KT

hey!!

Hier ook een emotionele mem!!! Ik kan ook om de kleinste dingetjes huilen van geluk!!! Allen dat lachje van haar als ik s ochtends bij haar kom!!!

xx memke

Wij doen Teun in het grote bad,met een klein laagje water.
Wel een antislipmatje erin.
Hij spartelt echt het hele bad door en heeft echt enorm veel plezier!
Het is idd erg vertederend,ik sta ook als trotse mama langs het bad hem aan te moedigen. Ik snap dan ook niet dat vriendlief lekker voor de tv kan blijven zitten.
Ik was allang naar boven gesneld om niks te missen.

Groetjes Mikkie.

hoi,

Jasmijn gaat maar 1x per week in bad. Ze gaat eigenlijk nooit meer in het kleine badje op standaard, ik krijg dan zo'n last van mijn rug en ze kan niet spatteren want dan is alles nat inderdaad.
Dus 1x in de week is het groot feest: samen met papa in bad! Ze heeft sinds een maand door dat het heel leuk is om hard met haar handen op het water te slaan.
Ik laat  ze meestal  alleen maar kan het niet laten om aan de deur te staan luisteren omdat  ze zoveel lol hebben samen. Dan dan houd ik zo zielsveel van die 2 !!

groeten ELke

Geweldig toch!!!!
En NEE, dat is niet stom! Dat is heel normaal volgens mij ...hahahaha....
hier tenminste ook zo'n jank mamma! Ik vind tegenwoordig alles om te janken! het lachen, de manier waarop ze kijkt, hoe ze slaapt, hoe ze in bad ligt, hoe ze doet onder het eten, hoe ze reageerd op anderen, enz enz enz ....zucht

Terug
Bovenaan