badring

hai

Iedereen weet vast nog wel dat er "even" een moment is waarop je baby te klein is voor in het grote bad en te groot is voor in het kleine badje omdat hij nog niet zelfstandig kan zitten...
Dit is nu zo bij Charlotte. Het lijkt me handig om haar samen met Isabelle in bad te doen. Maar dan moet ik steeds bukken, dus denk erover om zo'n badring te kopen waar ze in kan zitten. Maar...ik weet hoe het gaat met die dingen. Ze zijn er zo uitgegroeid en ik vraag me af of het echt zo handig is als dat het eruit ziet. Dus mijn vraag: heeft er iemand ervaring mee? Is het handig? Zal ik hem aanschaffen of niet?

Groetjes Babybelle

Ik vond het echt een onding en zonde van mn geld. Benthe gleed en constant doorheen en zakte gewoon onder water, niet handig maar ontzettend gevaarlijk vond ik!! OOk schoot hij constant los van de bodem, dus ik zou zeggen: Niet kopen!

Groetjes

Hoi!

Ik vind het juist wel fijn. We hebben nu nog een soort zitje waar Tim een beetje in ligt zeg maar en daarna, als hij zelf goed kan zitten, krijgt hij inderdaad een soort ring waar hij in kan zitten. Die hebben we destijds bij Sven ook gebruikt. Nu moet ik nog steeds wel erbij blijven want soms wipt Tim met zijn kontje omhoog en dan glijdt hij er bijna af maar je hoeft hem dus niet meer heel de tijd vast te houden.
Beide zitjes hebben wij bij de Prenatal gekocht.
En ja, Tim en Sven gaan nu dus ook samen in bad, geweldig vinden ze het.

Groetjes,
Maike

Alice en Erik gaan ook vaak samen in bad en dan hou ik Erik gewoon vast, inderdaad wel een hoop bukken maar hij gaat er toch maar kort in. Eerst doe ik Alice erin en na 10 minuten ofzo gaat Erik er eventjes bij in. Als ik Erik alleen in bad doe zit hij in een klein badje in het grote bad.

Groetjes Alberdien

Hey!

Ik vond hem ook super fijn!!! Alleen ik moest wel goed opletten met eruit tillendat ik ilona's beentje niet schaafde (is 1x voorgekomen....).
Ik heb hem bewaard (don't ask me why) en komende week gaat ie mee naar center parcs voor de baby van vrienden van ons

Hi!
Ook hier zo'n badring al jáááren hihi!
Had hem al voor de kids in onze vriendenkring en de oudste daarvan wordt over een paar maandjes 9!
Die wilden bij ons altijd graag in bad vandaar dat ik hem destijds uit veiligheidsoverwegingen heb aangeschaft en eigenlijk nooit spijt van heb gehad.
Mijn ervaring is wel dat je de zuignappen net als je badmat, eerst een beetje nat moet maken, vast moet drukken en dan pas het bad vullen dan zit ie een stuk steviger. Bij mij muurvast, ik heb echt die flapjes nodig om hem los te maken na het badderen..

Bij Kyan heb ik hem niet heel lang gebruikt aangezien ik maar een klein laagje water (precies genoeg om niet zijn oren onder water te hebben als hij op zijn rug lag, of terecht kwam)
Maar ik denk dat ik hem bij nr2 straks wel weer veel meer ga gebruiken, onze peuters vinden zo'n klein laagje water natuurlijk geen klap meer aan!
Tuurlijk kun je er niet bij weglopen maar idd scheelt het wel voor je rug dat je niet continu gebogen staat.
Misschien is MP nog een optie? Als meer mensen hem relatief kort gebruiken kun je misschien een mooie overnemen voor een zacht prijsje? Scheelt dat ie over het algemeen in een schone omgeving gebruikt wordt ;o)

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan