Badstofhoes autostoel

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Ik heb vandaag een roze autostoel hoes gekocht   (leuk!!) van badstof zodat moppie niet zo zit te zweten in de auto en ivm knoeien.

Maar...nu komt het probleem...hoe krijg ik hm netjes over de stoel? Door al die gordols die je los moet maken enzo... Heb het boekje er net bij gepakt van de autostoel (romer king) en als ik zie hoe het werkt krijg ik het spaans benauwd!

Dus...wie heeft ook zo'n hoes gekocht en om de stoel gekregen?
Lukt het, was het goed te doen?

Sannemams

Hoi,

Wij hebben ook voor beide auto's een stoelhoes gekocht bij de Prenatal. Ik heb ook een roze. Het was een ontzettend geklungel bij mijn autostoeltje (Maxicosi Priori). Het is me uiteindelijk gelukt in een half uurtje.
Mijn man heeft ind e auto een Romer King en die zat er veel sneller op. Hij is nu helaas nog niet thuis maar zal vragen of hij nog tips heeft en je die dan zo snel mogelijk laten horen. Wordt niet meer vandaag want ik ga zo naar bed.

Groetjes en succes de roze staat geweldig
Inge

Hoi,

Het is inderdaad een mega geklungel om dat voor elkaar te krijgen. Mijn man heeft ook een Romer King in daarbij gaat het nog redelijk vlot. We hebben toevallig vorigeweek de gordel wat hoger moeten doen dus vandaar dat ik nu weet hoe het werkt. Maar je doen het niet ff snel. Ik heb in mijn auto een maxicosi priori. Das helemaal een ramp. ben blij dat her verstellen van die gordels gelukt zijn maar ben meer dan een uur bezig geweest. Ik heb er nu dus twee hoezen gemaakt van een badlaken met klittenbandsluiting bij de gordels........werkt primaGr. Colette

Ik weet niet wat voor een hoes je hebt.
Maar wij hebben er een van maxi-cosi ook een maxi-cosi priori autostoel en hierbij ging het heel maakelijk.Nog geen 5 minuten werk.Dit werkt met klitterband en je hoeft de gordels er niet voor los te maken.

Groetjes Jessica

quote: y_e_s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 10:16:33'));

Ik weet niet wat voor een hoes je hebt.
Maar wij hebben er een van maxi-cosi ook een maxi-cosi priori autostoel en hierbij ging het heel maakelijk.Nog geen 5 minuten werk.Dit werkt met klitterband en je hoeft de gordels er niet voor los te maken.

Groetjes Jessica

Hai Jessica,

Kun je mij ook vertellen waar je die hoes voor de priori kunt kopen. Ik heb er  dus zelf 1 gemaakt ook met klittenband bij de gordels maar ik  wil er nl nog wel 1 maar heb geen zin om weer achter de naaimachine te kruipen. Groetjes Collete

Die van mij komt gewoon bij de Prenatal vandaan.
Maar hij was niet goedkoop.

Groetjes Jessica

quote: y_e_s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 19:08:25'));

Die van mij komt gewoon bij de Prenatal vandaan.
Maar hij was niet goedkoop.

Groetjes Jessica

Hi Yessica,
Dank je, ik zal eens kijken bij de Prenatal en als   ie nog duurder is dan die andere dan kruip ik toch maar weer achter de naaimachine
Gr. Colette

Terug
Bovenaan