Badverdriet

A

Anoniem

Guest
Ha,

Een week geleden maakte ik nog een topic over badplezier. Nou, het plezier is inmiddels 180 graden omgeslagen in verdriet...
We hebben werkelijk geen idee wat er is.
Naomi gaat om de dag in bad; nog steeds het babybad; ze is niet zo groot. De laatste 3 keer was het echt huilen, huilen, huilen, zodra ze een minuut in het water ligt. Het water is goed van temperatuur; ze is niet te moe. Ik zou niet weten wat er ineens mis is.
Maar mevrouwtje wil het om de een of andere reden niet meer. Dus we halen haar na even wat spoelen er maar weer snel uit. Jammer, want het was altijd leuk.
We hebben ook geen groot bad, dus dat is ook geen optie.

Wilmi

Hey!!

Wat jammer!!! Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is... Hoop dat het weer goedkomt voor jullie!!

x memke

balen zeg! ik zou ook niet weten waar het aan kan liggen, messchien is het een optie om met een van jullie te douchen? ik hoop dat het gauw weer over is!

groetjes susanne

Teun had dat laatst ook,eerst spartelde hij het hele bad rond,heb ik een anti slipmatje gekocht en toen had hij ook even dat hij elke keer huilde.
Nu ligt hij muisstil te wachten tot hij gewassen wordt,saai hoor!!
Hopelijk zwemmen ze dadelijk weer de rondjes!!

Groetjes Mikkie.

Ja, da's idd vervelend. Douchen met 1 van ons vindt Chloë idd ook leuk.
Misschien is het ook weer een fase en vindt hij het volgende week wel weer prachtig.
Succes
Sil

Hey meid,

Dat is jammer,het badderen is een leuk en knus moment,mischien een fase en mischien wel toe aan wat nieuws,al onder de douche geweest met je kindje?

Fenna gaat al mee sinds ze 2weken oud is ze vindt t geweldig.

succes en hopelijk snel weer volop badplezier!

groetjes ramona

Hoi Wilmi,

Daan had dit ook! Echt niet leuk. Wat bleek nou...meneertje wilde graag zitten in het badje ipv liggen. Dus tegenwoordig zet ik hem in bad. In het babybadje, op standaard. Ik hou hem zelf vast, want hij zit niet stabiel. Maar vanaf toen is alles weer goed. Ik heb zelf ook geen bad, dus ik zag al een hoop gedoe. Maar zo wil het eigenlijk prima.
Douchen vind hij maar niks. Hij huilt niet, maar echt leuk vind hij het ook niet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Gr Anita

ik ben ijgelijk van het voorjaar forum maar wil even zeggen ik hat het ook in een keer maar ik hep er wat op bedach en nu kan ik hem ook beter wassen en hij vind het nog leuk ook ik hep wel imidels een groteren emmer moeten koopen

Terug
Bovenaan