Badzitje baby 11 maanden

Hallo mama’s en papa’s,
Onze dame is bijna 11 maanden en dol op badderen. Nu ligt ze nog in zo’n ligstoeltje maar ze begint er langzaamaan te groot voor te worden. Ze zit ook wel eens met een badmatje gewoon in bad, maar ze is nu zo beweeglijk aan het worden dat ik haar de hele tijd moet vasthouden. Hebben jullie ervaring met zo’n badzitje? En welke vinden jullie fijn? Ik vind ze zelf ontzettend lelijk, maar wil wel dat onze waterrat veilig kan spelen in bad.
 
Ik weet dat wij vroeger zo'n soort ring hadden, die met zuignappen aan het bad vastgezet werd, zodat we niet onderuit konden glijden. Ik neem aan dat die dingen nog steeds bestaan, alleen geen flauw idee hoe ze heten ? misschien even googlen onder badring ofzo ?‍♀️
 
Wij hebben deze. Kon zowel nog in t badje als op de vloer van de douche

https://www.baby-dump.nl/product/badartikelen/429/badringen/7261/a3-badring/30859/badring-zilver-grijs/26401/?gclid=Cj0KCQiAlZH_BRCgARIsAAZHSBlwfxAaFBcOFBvncYAPPhIVlU2gBKs2y6Zjl_AQDaXTpJY_4umSYjQaAmJiEALw_wcB

 
Je blijft er sowieso bij toch? Als ze omvalt is dat niet direct een probleem, dan zet je haar weer rechtop en leert ze dat het niet leuk is om kopje onder te gaan (of wel!). Zo leert ze oorzaak-gevolg en zal ze na een paar keer echt wel rustig blijven zitten. Tenminste, zo werkte dat bij mijn kinderen en de jongste van 9mnd zit nu ook gewoon op haar billen in bad. Ik hou niet zo van al dit soort "hulpmiddelen", naar mijn idee zitten die de normale ontwikkeling van een kind in de weg. 
 
Terug
Bovenaan