badzitje, kinderstoel en voorop de fiets...

Jaja, allemaal vraagjes ineen.. hihi!!
Wanneer kan de kleine in een badzitje (hij wordt zo zwaar op de arm) en wie heeft er ervaring met die dingen????
En ze mogen toch in de kinderstoel en  voorop de fiets zodra ze echt goed kunnen zitten???
Groetjes Kwebbel  

Hoi,hoi,

Volgens mij mogen ze daar pas in als ze echt goed kunnen zitten.
Ik heb voor Evi ook een badring maar daar is nog te klein voor, ze is nu ruim 6 maanden. Dus ze gaat lekker met ons mee in bad of onder de douche.

groetjes Sonja

Je hebt zo'n liggend badsteuntje en daar mogen ze al heel vroeg in. In een badring alleen als ze goed kunnen zitten idd. Ik zet Quinn nu ook vaak in de tummy tub met een beetje water. Werkt ook prima. Of idd mee onder de douche.
Fietsstoeltje mag ook pas als ze goed kunnen zitten.
Groetjes Veerle

Jennifer gaat met mij in het grote bad!
Ze ligt dan op dit steuntje (zak) Is heerlijk, lig er zelf lekker bij, lekker badderen. (Dit is van 3kg tot 9kg)
De andere stoeltjes heb ik nog geen ervaring mee, Jennifer is morgen precies 13 weken, en kan nog niet zitten.....
Echt een  aanrader! Groetjes!

hoi

die hangligzitjes zijn tot 7 maanden, en die zitjes zijn vanaf 7 mnd staat erop
kinderstoel ligt eraan , ik heb er 1 die plat kan zeg maar, soort maxicosi idee
die kan je al snel gebruiken, en een gewone houten kan pas als ze echt zelf zitten.

fietsen kan ook pas vanaf dat ze zelf kunnen zitten, omgeveer 8 a 9 maanden,

dus we moeten nog even geduld hebben

groetjes riana
mama van isabelle(16-04-04)
jens (01-02-2007)

Laura heeft zo'n ligzitje. Daarin ligt ze al sinds maart en voorlopig gaat dat ook nog wel. Ik heb ook een badring,  maar daarin zit ze nog niet goed genoeg. De kinderstoel doe ik af en toe met stoelverkleiner.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan