Baf, daar is de vermoeidheid!

pffff, vandaag in 1 keer dood en dood moe.. enorm! en misselijk! gisteravond lekker uit eten maar wat was ik misselijk! Jammer van de avond, helemaal omdat ik het niet kon zeggen. Maar goed, het is voor een goed doel en ik ben ook wel blij met dit bewijs.
Hoe is het bij jullie?

Ahh meid vervelend voor je, maar aan de andere kant misschien stiekem toch wel fijn zo weet je dat het goed gaat (denk ik haha).

Wanneer ben jij uitgerekend? ik heb nog geen last van vermoeidheid maar neem eigenlijk goed me rust door de dag heen.

Misselijkheid heb ik nooit echt last van tijdens mijn zwangerschappen vooral vreetbuien juist haha.

sterkte meid!

tot nu toe ben ik er ook nog blij mee.. haha
Ik ben rond 9 oktober uitgerekend denk ik. Maar mijn cyclus verschild nog wel eens, dus ik wacht de echo maar af. En jij?

Ah dan schelen we niet heel veel ik ben 14 oct uitgerekend. Ik heb een hele regelmatige cyclus dus denk dat het bij mij wel klopt.

Heb jij al een afspraak bij de verloskundige? Omdat het mijn derde is heb ik eigenlijk helemaal geen haast heb zoiets van weet precies wat ze gaat zeggen. Vond t vaak beetje zinloos behalve de echo's en het luisteren naar het hartje dan.

Wat balen dat het ineens kwam, maar ik herken het wel vanmorgen kwam het bij mij ineens. En het is niet beter geworden in de loop van de dag.
Ben echt moe, en bang dat ik weer zo ziek word als bij de eerste.

En de andere...

ja dat herken ik! pfff niet te geloven ineens... de misselijkheid valt nog mee,had ik bij de eerste ook niet zo veel last van,beetje maar.

ik maak wel een lijstje net als met de NOD wie er wanneer uitgerekend is, goed??

Ik heb 17 febr. mijn eerste echo al, beetje vrieg vind ik zelf ben dan denk ik tussen de 6 en 7 weken.... maar ja ze zeiden dat het kon dus daar vertrouw ik dan maar op...

Ik ben ook moe, en wat steken in mijn buik. en inde avond opgezette buik.
Nog niet misselijk, hoop dat dit wegblijft maar ben bang van niet. Aan de andere kant een goed teken!
ben bij iedere zwangerschap langer misselijk geweest. laatste zwangerschap wel de helft van mijn zwangerschap! pfff.

nanda heb jij bij de zwangerschap medicatie gebruikt voor de misselijkheid?

Terug
Bovenaan