Bah, bah, bah, dit is echt balen!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik moet effe luchten hoor... Zit er effe helemaal doorheen.
Hoor ik gisteravond van iemand die zo makkelijk en snel zwanger wordt, "nou heeft mijn man zich laten steriliseren..." Alles goed en best, zij zal er best mee zitten, maar waarom is het zo oneerlijk? Wij zijn nu al bijna 2 jaar bezig voor een tweede en het komt maar niet... Net vorige week wéér ongi, o, ik baal zó verschrikkelijk!! Heb het gewoon effe helemaal gehad!!!!!!!!!  
Sorry, dit moest er effe uit. Lucht wel op...
Ik hoopte zo dat ik met een half uitgelopen zwangerschap straks ons nieuwe huis in kon gaan richten met de gedachte aan een babykamertje... Niet dus... Nou, ja, we hebben in elk geval een schat van een knul hier rondlopen, we genieten maar van hem, misschien wel alleen van hem... Soms ben ik er echt ff depri van aan het worden. Maar ja, we gaan gewoon door...
Meiden ik denk aan jullie!!  
Liefs J 26 (inmiddels 29)

Kan lekker opluchten he?

Heerlijk is het toch dat je het hier allemaal kwijt kan. Ik denk dat de meeste meiden die al wat langer bezig zijn jouw gevoel helemaal herkennen.

Was je de eerste keer snel zwanger?

x-vlinder

Hoi, we hebben 9 maanden moeten wachten op de eerste zwangerschap en zijn nu al weer bijna 2 jaar bezig...
Ben ff helemaal van slag...
Sorry voor mijn verhaal.

Groetjes J 26 (inmiddels 29)

Hoi j26,

ik zit in ronde 4 en begin al ongeduldig te worden, begrijp je frustratie helemaal!!!
Mijn beste vriendin is 39 jaar en inmiddels 16 weken zwanger van de 2e. Het heeft 3 jaar geduurd en bij de eerste (zoontje) duurde het bij haar 5! jaar.
Ik probeer haar als voorbeeld te nemen (ze was altijd heel geduldig en maakte zich niet druk) maar het is wel moeilijk.
Ik ben 37 en heb het gevoel daardoor dat ik op moet schieten, maar ja....
je kunt alleen maar afwachten en je best doen.
veel suc6 en hopelijk zijn we allebei gauw zwanger.
Groetjes Wietske

Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.

Zijn jullie al bij de ha geweest? Want dat je al een kindje hebt wil niet zeggen dat er nu niet iets mis kan zijn. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar het kan wel.

Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was van ons zoontje. Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden, het was pas de 2e ronde voor een 2e wondertje. Maar nu begint toch al een klein stemmetje in mijn achterhoofd: Zullen we weer zolang moeten wachten? Ik hoop natuurlijk van niet.

Ik ben wel spontaan zwanger geraakt. We waren wel al bij de ha geweest en zouden een afspraak hebben bij de gyn. Die heb ik kunnen afbellen omdat ik dus zwanger was.
Maar we wachten nu niet weer 2 jaar voor we naar de ha gaan. Als ik volgend jaar augustus nog niet zwanger ben gaan we weer naar de ha, dan zijn we een jaar verder.

Veel sterkte meid. En hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan