bah bah bah

A

Anoniem

Guest
Nou hier is het goed mis. Mijn hele lijf is van slag. Ik heb pijn aan mijn borsten en ik ben vreselijk ongi.... Ik loop letterlijk leeg. Ik sta bijna strak van de paracetamol om het een beetje dragelijk te houden. Het was ook te mooi om waar te zijn dat ik na 1 ronde al zwanger zou zijn.... maar mense lieve wat kan je lijf je voor de gek houden zeg!!!!!

Heb even een traantje of 5 moeten laten, man lief was erg lief voor me. Ben ik dan wel weer blij om. Die vond het erg jammer maar wist me wel weer op te beuren!

Nou op naar ronde 2 dan maar!!!!
$#&$%@**$^#*@)%$&. Sorry moest er effe uit!

Wat rot! Rot van de teleurstelling en rot dat je je lichamelijk zo vervelend voelt.

Wel fijn dat je man je zo goed kan opvangen. Sterkte vandaag.

Balen meid! ja vooral de 1e ronde heb ik het idee dat je lichaam je helemaal voor de gek houd omdat je het zo graag wilt en hoopt! en misschien als je aan d epil hebt gezeten,dat stukje ontpillen erbij!
maar goed het is gewoon flink balen! ja ik had ook zo'n last de 1e menst zoveel vloeien niet normaal meer...hoop dat het gauw over is en dat je weer kunt klussen!fijn dat je toch zo lieve man hebt!!

liefs

Vervelend zeg!!! Heb precies hetzelfde meegemaakt! Ik was na letterlijk 1 x proberen, misselijk in de ochtend, voelde me echt anders, Werd ongesteld maar een beetje en het zette niet door, ik dacht een innestelings bloeding dan? Maar nee na 1 dag niks toch heveig ongi geworden! Balen!
Onze volgende ronde moet nog even wachten!
Liefs

yeh wat erg meid
hoop dat je je er een beetje doorheen slaat
en je vent je steun is die jou omhoog houd

sterkte meis kus kus

Nou effe een update. Ik heb het idee dat ik daarbinnen geslacht wordt. Ik heb al de grootste maat tampons die er te krijgen zijn en die moet ik meer dan 1 keer per uur verwisselen en ik moet 's nachts ( tampon en maandverband) zelfs mijn bed uit anders kan ik het bed nog gaan verschonen.

Ik dacht dat dit alleen net na de bevalling zo erg was!!!!! Ik ben zo gammel als maar kan, heb geen honger of niks. Mijn man dacht dat het misschien goed voor me was om biefstuk te eten, want daar zit veel ijzer in. Hij denkt zeker dat ik gek ben, hij vindt zelf de biefstuk veel te lekker en denkt nu dat hij hier een slaatje uit kan slaan!!! hahahahahahha. Wel erg lief bedoeld.

@Daam: hoe is het met het wachten, heb je zwangerschapsverschijnselen???? Succes meid.

Dikke knufff aan jullie allemaal, lief dat jullie me zo bij staan!!!!

Vertel mij wat over het "voor der gek houden van je lichaam" Bijmij is het elke maand weer. Super pijnlijke borsten laatste week voor ongi. Denk je zou het misschien dan toch?? en dan weer de teleurstelling! Leef met je mee meid hopen dat de volgende ronde jullie meer geluk brengt, en dat je snel zwanger bent!

xxx

Terug
Bovenaan