bah bah de tweede keer in 3 weken tijd buikgriep

Nou op het moment is het hier weer flink mis..
Chloë heeft nu al voor de tweede keer in korte tijd buikgriep/virus..
De vorige keer heft het  6 dagen geduurd, en ben ik bij de huisarts geweest en die gaf aan dat het een virus was. Als ze maar goed bleef drinken en het binnen 10 dagen over was, was er verder niks aan de hand. Nou goed na 6 dagen weer beter, alleen avondeten bleef een ramp!

Nu na 2 weken is het avondeten nog steeds een ramp, de ene dag eet ze 1á 2 hapjes en wel een danoontje en de andere dage probeert ze 1 hapje nog niet eens. Zelf laten eten wil ze ook niet want dat doet ze al een tijdje waar mijn man ik  haar een beetje hielp.

Nu vanaf eerste kerstdag 's avonds alweer diaree, het liep haar langs de beentjes af, heel zielig.. Gisteren de hele dag diaree gehad. Ze drinkt wel heel goed zelfs meer als normaal. eten doet ze dus nu weer helemaal nauwelijks, ook geen boterham, koekjes of iets dergelijks. Nu ligt ze nog te slapen en ben benieuwd of ze dadelijk de luier weer vol heeft. Ze heeft wel ruim een halve banaan op straks, dus we wachten af....

Zijn er nog meer kindjes die geteisterd worden door een buikvirus.

Poeh poeh even mijn frustratie kwijt!!!!

groetjes pally

Nou, ik herken het niet als buikgriep. Maar Kian eet ook erg lastig al een tijdje. Wel alles mee willen eten, maar na een piezeltje eraf geschraapt te hebben met z'n tandjes is ie weer klaar met eten. Hij drinkt wel gewoon (niet geweldig, maar dat deed ie nooit). Dus ik geef ;m wat vaker pap.
Sinds twee dagen ook diaree, maar ik denk dat dat van de drukke dagen komt van afgelopen week.
Beterschap bij jullie!
Liefs Nelleke

he wat vervelend arm mupke...Ik heb geen ervaring ..Lili poept bowlingballen (zo hard)van de chocola wat iedereen haar voert!!
Ik wens haar heel veel beterschap...

Liefs lonneke

Hier nog steeds een snotterbel maar verder goed opgeknapt.
Wel nog steeds wat dunnere ontlasting, dus hopen dat het virus niet meer terug komt.

heel veel beterschap!!

Esmé mv Kay

Hier de hele nacht aan het ruimen, wassen en verschonen geweest.
Yoëll was de hele tijd zo onrustig met slapen en om 3 uur kwam het hoge woord eruit.
Ik dacht hij is zo onrustig, ik geef hem wat melk dan wordt hij rustiger en gaat slapen.
Maar na een slok melk kwam alles eruit. Hups gewassen en omgekleed en weer slapen, om het half uur weer onrustig draaien en woelen en hupsakee.
Gelukkig heeft hij wel redelijk goed gegeten en goed gedronken, maar zn prakje wilde hij niet hebben. Vandaag 2 diarree broeken en verders wat hangerig.
Hopen dat hij een goeie nacht heeft en mama duikt er ook vroeg in. Zelf ben ik erg moe en een beetje gammel en last van mn darmen PFFFF

Beterschap voor iedereen

hoi

Hier in het dorp heerst veel buikvirus. Diaree met overgeven.
Maar als het zo lang en vaak komt...zou ik toch informeren of het wel in orde is....
Zielig hoor.
heel veel succes
Pascal

Terug
Bovenaan