bah bah en nog eens bah

Nou hier zit ik dan in mijn eerste "pilloze"maand en nu weet ik wat jullie bedoelen dat je lijf je in de maling kan nemen...
Alles stinkt en bij het minste of geringste gaat mijn maag 3 keer in de ronte! ik heb 7 juni mijn nod maar ik voel me zo beroerd... ik had zelfs geen trek in eten en leon had er zo zijn best op gedaan. Er ligt gewoon een blok beton in mijn maag.
Overigens over dat drinken waar jullie het over hebben, ik ben tegenwoordig de bob,lekker makkelijk...

Nou sorry voor het klagen maar ik moest het even kwijt...
 
Jij mag altijd klagen, Chris !!!!
Mijn eerste maand werd ik ook gek van mijn lichaam. Het rommelde bij tijden nog erger als een bui onweer om het maar zo te zeggen. Als je straks voor de eerste keer ongi (WAT IK HOOP VAN NIET!!!!!!!!!!!!) gaat het nog gekker. Bij elk slijmpje en elk kleurtje wordt je paranoia(?). Je wil immers niet ongi worden. De ene steek denk oh, dit gaat goed en de andere weer van nee hé het rode peleton is weer gearriveerd !!! Crazy wordt je ervan !!! Meid, nogmaals heel veel succes met je NOD en ik hoop dat hij uitblijft !!!!

Groetjes en een dikke knuf Biaggi
 
Stom he, hoe je lichaam kan reageren. Ik vind het van de andere kant ook wel iets leuks hebben, je voelt allemaal dingen die je niet kent.
Ik zag je naam staan en wilde meteen even reageren. Wat een leuke vent heb je dat hij ook een berichtje op het forum had gezet.
Echt heel lief hoe hij er mee bezig is en nou lees ik hier ook nog dat hij goed kookt. Waar heb je hem besteld, op marktplaats misschien?? hihihi

Nou veel plezier met je lichaamskwaaltjes, om het maar even een positieve draai te geven.

Liefs, Ank
 
Wat een ellende he Chris?! Ik herken het ook heel goed. Alle klachtjes die ik normaal had als ik ongi moest worden, had ik toen in het kwadraat. Maar het wordt het echt beter (en hopelijk komt het helemal niet meer!!!!)
 
Terug
Bovenaan