Bah Bah nog alweer depri

Wat erg ik ben weer zo depresief,schiet niet op het komt en het gaat.
Ik heb er in het begin van m,n zwangerschap minder last van gehad,maar nu ik naar het einde ga komt het weer terug,ik vraag me af of ik niet toch beter medicatie had kunnen nemen,maar ja.
Morgen even m,n angsten bespreken met de gyn,als die niet luistert ga ik gillen daar!
Ik heb ook nog steeds nergens zin in,ik moet nog zoveel schoonmaken maar ik heb er gewoon geen puff voor,m,n vriend doet zoveel mogenlijk,maar hij wekt ook nog.
Ik hoop echt dat dit snel over is en niet dat ik er in blijf hangen en een grote depressie krijg.
Het is ook wat ik heb ook altijd wat sinds ik zwanger ben,alleen een ding is minder geworden da,s de hoofdpijn,scheelt ook weer.
Ik ben weer lekker aan het klagen he?
Maar ja het moet er af en toe uit,fam en vrienden begrijpen het vaak niet omdat ze zelf niet zwanger zijn.
nou ik heb m,n verhaaltje vertelt sorry ik moest het even kwijt!
xxx
30wken5dg

geeft toch helemaal niet! hier snappen we het wel waarom je klaagt!!!
ik lig ook alleen maar te klagen ;-)

snap helemaal dat je beetje gek wordt van alles..je hebt nu ook niet echt een "voorbeeld" zwangerschap!
bespreek het inderdaad even met je gyn! en als hij niet luisterd dan vraag gewoon om een ander!
schoonmaken heb ik ook totaal geen puf voor..ik heb net boodschappen gedaan en ben gewoon weer helemaal op!
kan me best verplaatsen in je! ben zelf ook helemaal op!
we moeten het nog even uitzingen..maaaar we doen het voor ons wondertje!

liefs Kim (30weken)

Ik ben depri na de vorige zwangerschap geworden en daar krijg ik antidepressiva voor bij mij helpt het goed, ze houden ook de kleine extra in de gaten.
Puf voor de huishouding is ook ver te zoeken, gelukkig heb ik een goede vriendin die regelmatig komt om het aan te pakken, is wel motiverend hoor als iemand je helpt.
Nou meid, je mag hier altijd even klagen, daar zijn we toch voor! We zitten allemaal in "hetzelfde schuitje" .
Succes er mee!
Groetjes Esther 28+5

Je mag altijd klagen Bianca.... en wij begrijpen je allemaal, dus klaag maar raak!! Idd de omgeving begrijpt je nooit nee... heb ik ook soms t idee....
Sterkte ermee....

Groetjes Joyce

Hey meid,

zit je soms niet met een ijzer tekort of zoiets? die kleine pikt een hoop in, ik heb al twee weken mijn benen niet hoeven scheren ha ha. het groeit gewoon niet. maar even serieus, heb je al ijzer laten testen?

hou je taai!

Klaag maar raak hoor! Dat hele zwanger-zijn is best een klus en als je jezelf dan ook nog eens zo kl*te voelt is het dubbel zo zwaar.

Sterkte morgen bij de gyn en ga gewoon lekker gillen als die flapdrol weer niet luistert. MIsschien helpt het, maar wedden dat het in ieder geval oplucht ;-)?

@LV28 je zou wel gelijk kunnen hebben ik heb al bloedarmoede gehad tijdens deze zwangerschap al 2x trouwens,en ik heb daarvoor ijzertabletten gehad,maar toen die op waren heb ik ze niet meer gehaald,ik zal het morgen eens in de groep gooien bij de gyn.
Allemaal bedankt voor het meeleven jullie zijn echt een stel lieve meiden!

Terug
Bovenaan