bah bah verkouden

Hey meiden,

Ik voel me zo slecht in orde maar het schijnt te heersen helaas. Nog meer die er last van hebben? Wat doen jullie eraan?
Ik neem zo wel een paracetamol en vanaaf ook voor ik naar bed ga anders ben ik morgen niet vooruit te branden als ik naar gyn moet haha.

Oja nog ff een vraagje, gerookte makreel filet van de visboer mag je die nou wel of niet eten? Was niet vacuum verpakt.

Bedankt alvast.
xx
 
tja ik ben ook al 10 week verkouden en heb nu ook nog een dubbele ooronsteking, nu heb ik van de huisarts een antibiotica kuurtje gekregen, verder stoom ik regelmatig met kamille en voor dat ik naar bed ga drink ik een kopje hot coldtrex. zit 500 mg paracetamol in, daar kan ik lekker van slapen. verder probeer ik veel uit te rusten.

volgens mij mag dat gewoon hoor en is het juist heel gezond. zolang het maar niet vaccuum verpakt is.

groetjes Karin
 
heej,

Vervelend joh. Kneipp heeft heerlijke badschuim met menthol en eucalyptus, flinke scheut in een warm bad en dan lekker onder de wol...
enne, verse vis mag altijd hoor, geldt ook voor zalm en haring, is juist gezond! (grappige is dat ik tijdens mijn zwschappen heel veel vis gegeten heb en mijn dochters nu ook dol zijn op vis..)
Liefs!
 
Dank jullie voor de reacties. Ik wilde straks gaan stomen maar toen ik t flesje bekeek zag ik staan dat t niet mag bij zwangerschappen met dat spul dus heb ik pech. Iets anders heb ik helaas niet in huis. Ik heb ook geen bad haha maar wel een warme douche dus die neem ik zometeen en dan ga ik lekker onder de wol. Ik hoop dat ik een btje slapen kan, ben lichtelijk zenuwachtig voor de gyn morgen haha.

Jullie horen t van me.

xx
 
Terug
Bovenaan