bah,bah, werken

Moet het even kwijt,ik moet zo de eerste keer gaan beginnen met werken.Van 16 tot 20.30 en dan nog het reizen( dik 20 min).In een verzorgingshuis op dementerende afd..Ik draai ochtend en avonden zodat mijn meisje niet weg hoeft.Mijn vriend werkt ook diensten en het komt zo mooi uit.Maar vandaag dus de eerste keer.Mijn meisje is vandaag 4 mnd.Ik baal zo,heb gewoon buikpijn.Terwijl ik altijd zo graag gewerkt heb.Gelukkig werk ik maar 18 uur per week.Minder gaat helaas niet....tja die euro...Maar het zal wel wennen als ik eenmaal een paar keer ben geweest toch?
Groetjes een verdrietige Gaby

Die eerste dag is nooit leuk, daar zul je even doorheen moeten. En het blijft heeeeeeerlijk om na je werkdag weer dat lieve snoetje te zien (al is het slapend hihi).

Succes!

Groet,
Jacqueline

hoi,
het is toch fijn dat ze bij papa kan blijven.
dat kan ook niet bij iedereen...
je moet er even door heen en ik hoop dat je snel je ritme erin kan vinden,en dan komt het wel goed.
succes met je eerste werkdag, en als je pauze hebt dan kan je snel even bellen hoe het thuis gaat.
groetjes

Hoi,

Ik hoop voor je dat het goed is gegaan. Ik moet 2 januari weer beginnen en zie hier nu al tegen op. Mijn moeder is de oppas dus ik kan bellen zo veel ik wel hihi.

Groetjes Nancy

Hoi,
Het is wel redelijk gegaan,gelukkig ben je constant bezig daar.Op de weg heen heb ik de hele weg met een vriendin gebeld....om zo wat afleiding te hebben...heeft erg goed geholpen,en ja tussen door even na huis bellen/sms....poeh do-dag weer.
Het zal wel langzaam wennen.
gr Gaby

Terug
Bovenaan