Bah Bah

Wat voel ik mij verschrikkelijk lamlendig, ziek, zwak, misselijk en k weet nie wat nog meer.

Zo! dat moest er ff uit; heb t gevoel dat k 23 uur per dag minimaal kan slapen; en slaap k niet, dan spuug ik....best gezellig hahahaha
Daar door ook nood gedwongen een aantal mensen het al moeten vertellen, waar onder mn kids die er niks van snapten, mama is al tijden 'ziek' tsja.....

Zo, k schiet er niets mee op dit te typen, jullie schieten er nog minder mee op, maar moest t ff kwijt :p

Meer die zich ZO ontzettend lamlendig voelen?

Wat een ellende... Het positieve is dat ws ontzettend veel HCG in je lichaam hebt, maar ja, op zo'n antwoord zit je natuurlijk niet te wachten...

Er zijn middeltjes voor de misselijkheid toch? Heb je dat al gevraagd?

Hier geen ervaring (nog?) ben nog geen 5 weken zwanger, nu alleen nog vage zeurderige misselijkheid, buikkramp als bij menstruatie en wat steken in mn liezen soms. Wel hondsmoe, duik tussen de middag mijn bed nog even in als mijn zoon gaat slapen.

Veel sterkte, als je de puf hebt kom dan hier lekker even mopperen en van je afschrijven... Ik hoop dat je je gauw een beetje beter voelt!

gr Mickey

Same here!
Ben nu zo'n 8,5 week en kan sinds gisteren alleen maar liggen...als ik ga zitten of staan moet ik overgeven.
Sinds gisterochtend is er niks meer binnen gebleven, ook geen water, crackers...Net huisarts gebeld voor wat tegen de misselijkheid...
Ach, het is voor een goed doel?

Hoi Romany,

Ik ben ook zo verschrikkelijk ziek , nu al bijna 3 week.
Zo beroerd en veel overgeven en moe moe moe af en toe flinke hoofdpijn en mijn gezicht onder de rode vlekken.
Nee ook ik voel me niet heel happy!
We moeten er doorheen en hopen dat dit niet te lang meer duurt.pfff
Sterkte iedereen die zich ook zo Blehhhh voelt!!

Hoi!

Ik ben vanaf 6 tot nu 8 weken doodziek geweest, ben zelfs opgenomen in het ziekenhuis met uitdroging omdat ik gewoon niks meer binnenhield. Ik heb nu EMESAFENE voorgeschreven gekregen van de dokter en voel me niet meer zo misselijk!
Beterschap meiden,

Terug
Bovenaan