bah bah

Ben het eigenlijk wel heel erg zat ,ben morgen 38 weken ,maar kan echt niks meer ,sinds gister middag venijdige steken in me ja uhh vagina ...net mesteken ,vk gebeld wat het kon zijn ,kan alleen maar krom lopen ervan ,ja of beginende ween of blaasonsteking ,sinds gisteravond krampen en steken maar niet regelmatig ,vanmorgen niks meer alleen als ik loop die venijndige steken bahh dus maar weer me bed ingekropen ,maar voel me btje waardeloos voor me andere 2 schatjes (6 jaar en 4 jaar ) kan niks meer met ze ondernemen .....voel me daar echt een btje depri van worden ,ook nog vorige week met me jongste naar ziekenhuis geweest ,bijna ze vingerkootje eraf :( kan hem dan niet eens zelf vast houden ,voel je je ook zo waardeloos ,vrijdag ze hechtinge eruit kan ik niet eens mee :( bahhhhhhhhhhhhhhh ,echt mee aan

sorry even me ei kwijt

Hoi Mellie,

Wat balen dat je je zo prut voelt. Ik heb sinds gisteren pijn in m'n been. De vk zei dat het allemaal zwaarder werd en het de voorbereiding is op de bevalling. Dus we wachten maar...

Sterkte! Liefs grote broer

vervelend hoor!
ik ben het ook helemaal zat.
ben 37 week en 1 dag.
heb 3 kids al rondlopen en alles wordt me een beetje te veel. me dochter moet naar school gebracht worden op de fiets. bleh bleh
kan op zich nog wel dingen doen in huis, maar naar de standaars dingen heb vaak al even gehad zoals stofzuigen en dweilen.
jij succes nog.
groetjes

oh lieverd toch, kan er iemand iets meer aandacht geven aan de andere 2 kanjers? Zodat jij even kan overgeven aan je rust. Je nu even niet schuldig voelen en je rust pakken is zo belangrijk denk ik. Als je lekker in je bed ligt en ontspand en een beetje slaapt voel je je al snel beter.
Nog even en dan komt nummer 3 en dan is er geen tijd meer :)

Terug
Bovenaan