Bah Bah

Voel me echt niet helemaal happy.
Ik voel de kleine nog niet!!!!
Heb net gewoon de vk gebeld omdat, ik nergens aan kan denken bah bah.
De Vk begreep het volkomen en ik mag straks even langs komen ookal mag het best dat je het met 20 nog niet voelt. (volgens haar)
Ik zou blij zijn als het hartje heb gehoord pff
Vol me echt een zeur maarben blij dat ik hier ff kan zeuren.
 
Wat toevallig, ik log net in op het forum omdat ik hetzelfde als jij wilde schrijven....
Ik ben nu ook bijna 20 weken en voel ook nog niks.
Ik heb een paar weken terug best wel wat gekriebel gevoeld maar dat is nu gewoon helemaal weg. Ik maak me ook ongerust. A.s. donderdag hebben we de 20-weken echo, en ik heb me voorgenomen daar maar op te wachten....maar het is niet fijn.
Ik heb geen verloskundige maar alleen een gyneacoloog in het ziekenhuis, dus de drempel is hoger om te bellen...balen.
Ik weet dat het idd nog niet perse hoeft om iets te voelen nu, en dat mijn placenta ongunstig ligt enzo...maar toch.

Ik hoop dat je vandaag gerustgesteld bent door de verloskundige meid!

xxx
 
Heel veel succes. Keb zelf ook zulke twijfels....er is nog niets te zien en afgezien van één keer een vreemd gevoel verder nog niets gevoeld. Ik ben nog geen 20 weken maar 17. Had alleen gehoopt op al iets meer gevoel. Ik mag woensdag weer naar de vk, hopelijk een gunstig bezoekje.....
 
Kom net terug van de VK en ze heeft zelfs de moeite genomen om een echo te maken.
En met de kleine hummel gaat het super!!! er ligt alleen een dikke placenta aan de voorkant.
Ze heeft ook gelijk verder gekeken en de belangrijke dingen zagen er ook goed uit.
Ben weer helemaal gerustgesteld.
 
Terug
Bovenaan