bah bah

Nog meer mama's die nergens zin in hebben? Ben nu 38, 2 en moet mezelf echt dwingen om bv. De was op te vouwen. Heb nu al meer als een week last van mijn rug en buik en slaap onwijs slecht dus heb overdag nergens zin in. Nu komen morgen avond toevallig mijn oom en tante even op visite en ben dus nu al moeite aan het doen om te poetsen maar de bank ligt te lekker.... nu doet Gelukkig mijn vriend heel veel hoor maar die werkt ook 5 volle dagen in de week dus wil ook weer niet alles voor hem laten liggen... ben ik de enige of hebben meer mama's hier last van?

Nou ik wil wel maar kan niet meer. Dan denk ik weer die .... Was :) oh ja en eten koken is er ook zo een. Duurd me veel te lang. Ik vind het super fijn als het schoon is, maar ipv af en toe een beetje doe ik alles tegelijk en daarna pijn natuurlijk haha. Dus ja ik herken het wel een beetje.

Ik heb ook nergens meer zin in, nou jah in mijn hoofd wil ik nog zoveel doen, maar mijn lichaam werkt niet mee! Het is nu trouwens 2.20 uur en ik kan weer eens niet slapen. Ik word gek van mijzelf. Morgen is mijn vader jarig (vandaag dus) en dan loop ik er weer rond als een zombie.

Haha ik had vanacht om 2 uur zoiets van hee deze kramp is anders als anders kwam onderin mijn buik opzetten bleef even aanhouden en verdween weer toen duurde het tot 3 uur voordat ik in slaap viel en om 4 uur vanacht werd ik weer wakker eerst van een kramp en daarna ging om de zoveel minuten de kleine verliggen en draaien ook wil mijn onwijs aanhankelijke kat in ene niks meer met me te maken hebben... om kwart over vijf heb ik het opgegeven en ben mijn vriend maar gezelschap gaan houden die moest gaan werken. Na een uur maar gaan douchen en nu maar weer op bed kijken of ik nog wat kan slapen.... hallo laatste loodjes haha

Lekker dan die voorweeen zou je bijna denken dat je gaat bevallen, zet het niet door. Daar heb ik dan weer geen last van. Ik heb alleen buikpijn van de obstipatie :) maar goed dat hoef je ws niet te weten haha. Heb jij mazzel dat je vriend moet werken zo vroeg heb je nog even een praatje. Die van mij rukt gewoon verder, dan voel ik me nog zieliger.

@deallerlaatste, gefeliciteerd met je vader. Gewoon rustig aan doen, vooral andere laten helpen :) en dat je een zombie bent...... Ze doen het je ws niet na. Kids opvoeden en hoogzwanger zijn :)

4atas, lieve woorden! Ik voel me soms echt zielig. Ik kan er nu wel weer om lachen, maar dat ik afgelopen nacht nog 4.30 moest meemaken was echt niet leuk.

En buikpijn van de obstipatie... ik ken het! En echt dat is niet fijn! Elke keer denk je dat je kan, komt het toch maar weer niet....

Mijn oudste dochter (net 5 ) hadden we al uitbesteed aan oma, voor een beetje rust, maar die belde gisteren huilend op dat ze weer naar huis wilde.

Heb je een huilend kind aan de telefoon en zit je 100 km verderop! Vandaag nemen we haar weer mee naar huis...

Oeh schreef rukt maar bedoel ronkt natuurlijk haha type foutje :)

Dat kan je er dan niet goed bij hebben hé, vind je het nog zielig ook dat ze daar is. Ik denk nu maar het is niet anders. Alleen gaat die van mij al zwaaiend met opa en oma mee en komt als tornado weer thuis om verder te spelen :)

Terug
Bovenaan