bah dag 54!!

Coortje,

Ik weet hoe je je voelt. Ik zit nu op dag 44!!!
Baal er ook van, ga maandag toch nog voor de zekerheid naar de apotheek voor een testje.

He Coortje,

Wat balen!!! Mag ik je wat vragen? Voelde/voelt jouw lichaam ook anders? Ik bedoel eigenlijk of je ook kwaaltjes hebt of het gevoel dat je ongesteld moet worden. Ik ben nog maar een paar dagen overtijd maar heb wel het gevoel gehad dat ik ongi moest worden. Ik bereid me eigenlijk ook al een beetje voor op een lange periode zonder duivels en positieve testen. Heb vanmorgen negatief getest.

groetjes

Hoi Truus,

Ik heb ook wel wat kwaaltjes. Zwaar gevoel in mijn buik, met vlagen last van mijn rug, steekjes in mijn buik en wordt opeens super snel bruin. Heel raar allemaal.
Ga morgen nog een keertje testen

he he

zit nu dus op dag 55!! en nee ik voel niks anders!! maar als ik normaal ongi word voel ik ook niets!! ong een uur vantevoren beetje buikkramp en dan is het er al!! tot nu toe nog niks!! heb de laatse tijd wel last van brandend maagzuur en dat heb ik nog nooit gehad!! maar ik denk dat ik morgen monnilspeper ga halen en dat eens ga proberen!! kus

Vervelend lijkt me dat zeg! Gelukkig nog nooit zo lang hier geduurt..maare heb je wel al getest dan?? En wat zegt de HA of nog niet geweest?
Heb wel ergens gelezen dat monnikspeper niet goed is als je zwanger bent, dus kijk uit als je t gaat gebruiken..want dalijk ben je wel zwanger..

Sterkte!

nu dus dag 56 en nog niks aanzezig!! nee ben niet zwanger want ik heb zaterdag nog getest en die gaf nega aan!! volgens de huisarts moet ik gewoon afwachten!!! kus kus

Terug
Bovenaan