bah,ik vloei nog steeds

ff klagen hoor.hoewel ik eigenlijk niet mag klagen aangezien ik een superbevalling en herstel heb gehad begint,vandaag precies 5 weken na de bevalling,het vloeien me aardig de keel uit te hangen.dag in dag uit maandverband,weer een pak leeg,niet naakt kunnen slapen(wat ik toch het liefst doe).het ruikt ook zo lekker muffig daaronder.gisteren liep ik 5 minuten in mn blote bips na t douchen,ja hoor;drup,op de grond,bovenbenen weer onder.
ik weet wel dat t ruim 6 weken kan duren en het zal dus wel niet zo heel lang meer duren,maar toch.ik heb na de bevalling echt maar weinig gevloeid en dacht eigenlijk er na een week of 3 wel weer vanaf te zijn.maar toen ben ik weer met de pil begonnen en sindsdien is t weer iets meer geworden.niet echt veel,maar ik kan echt niet zonder maandverband.het is ook nog echt helderrood en ook nog slijmerig,dus tampons mogen denk ik ook nog niet of doen/deden jullie dat wel?
groetjes kari

Ik begrijp je volkomen, ik vloei nu al 6 weken en ik ben het ook echt zat.
Moet morgen voor controle naar het ziekenhuis en dan vraag ik er gelijk naar.
Ik wil er vanaf namelijk.

Groetjes trotste moeder van Michael

Hoi Kari. Volgens mij mag je na 5 weken wel weer tampons gebruiken.
Ik werd na 8 weken weer ongesteld en heb ook tampons gebruikt.
Anders moet je het voor de zekerheid even aan de huisarts vragen of de verloskundige,die zal je daar toch nog wel voor mogen bellen?
Succes en hopelijk is het snel over!!
Groetjes Mikkie

hoi kari,
Hoesty?
Ik heb hetzelfde probleem als jij,
Ik heb weinig gevloeit na de bevalling en 2 weeken erna dacht ik van het vloeien af te zijn.
Ben die week begonnen aan de minipil en ja hoor,
Vloeide weer helder rood de dag erna,
En dat gaat nu al paar weken zo door
26-01 is natas geboren en sinds die tijd vloei ik dus al
BEn het ook aardig zat,
Moedernatuur houd ons voor de gek zo vloei je 9 maanden niet en nu opeens 6 week 8ter elkaar :(

Maar heb jij al gevraagt of we tampons mogen gebruiken,
want ik vind dit maandverband niet echt hygi en zo ook wel weer eens naakt willen slapen..

groetjes sylvia

hoi silvia
het lijkt idd wel een inhaalslag na die 9 maanden niet he.
ik heb niet gevraagd of je al tampons mag gebruiken maar ik heb er lekker toch 1 in gedaan.als je bijtijds verschoond geloof ik niet dat het kwaad kan.in mn kraamtijd werd er door de vk en kraamhulp irritant veel gehamerd op hygiene.ik vind t persoonlijk wat overdreven.handen wassen na toiletbezoek of verschonen oke,maar voor elke aanraking van je kindje..nee,sorry.ik doe verder toch niks geks met mn handen,in de mest vroeten ofzo.hetzelfde met zalf op mn gescheurde schaamlippen.dit mocht alleen calendula zijn,want andere zalfjes gingen samenklonteren met het bloed en dat ging dan infecteren blablabla...nou niks hoor.het ging prima met bepanthen.verdoofde ook lekker.en elke avond goed wassen met badedas.
ik hoop dat we snel uitgebloeid zijn
groetjes kari

ook ik vloei nog steeds na 6 weken...bah!
ik zit nu in de stopweek na mijn eerste pilstrip en het is nog nooit zo erg geweest!
het gaat zelfs door een tampon en maandverband (ik gebruik het soms dubbel) heen.
alleen doet een tampon nog zeer na het inbrengen..het zit gewoon nog niet lekker en ik heb nog een ks gehad, niet eens een gewone bevalling.
maar hopen dat het snel over is he?

Terug
Bovenaan