bah ik voel me zo ziek

hoi hoi
ik had ff n vraagje kan t zomaar ineesn dat je je hondsberoerd voelt???
ik heb hier nog geen last van gehad ik heb net gewoon gewerkt en ik had nog even tijd over dus ben ik naar huis gegaan toen ik boven was in mijn huis werd ik eens echt misselijk ik heb nix opgegeven ofzow maar t voelt wel alsfo t elk moment kan gebeuren
ik ben nu 14 weken en al die tijd heb ik me wel misslijk gevoel maar niet zoals vandaag normaal verdwijnt t snel weer maar vandaag niet
heb ik nu mijn slechte dag of wat anders???????
 
Hoi Yvonnie,
Heb je misschien iets gegeten of gedronken wat je niet zo vaak of bijna nooit neemt? Ik had dat zelf met jus 'd orange, ik vond het altijd hartstikke lekker, maar van het een op het andere moment werd ik er hartstikke ziek van.
Groetjes Daantje
 
Volgens mij heerst het hoor Yvonnie!
Ik heb pasen doorgebracht op de wc, en daarna mjn vriend ook. Mijn zoontje heeft ook diarree en hij is snotverkouden. Ik denk trouwens dat iedereen er van die dagen tussen heeft zitten. Zo maak ik de ene dag mijn hele huis schoon en ben ik de volgende dag nog te moe om "schoonmaken" te schrijven laat staan het ook doen. Neem een off day en laat de boel de boel!
Beterschap!

Grtz Muty
 
ik zal je zeggen ik heb de eerste twee drie weken ook niets gevoeld , maar daarna ben ik ook echt misselijk beginnen worden moet niet braken en ben heel heel moe , ik ben nu 12.5weken en heb dit nog steeds ,ik ben blij als het allemaal achter de rug is
 
huh dit is wel errug verwarrend ik heb dat ene berichtje niet geschreven hoor hihi ik had vanmorgen een boterham op met kaas wat ik elke dag eet maar misschien had mijn maag er vandaag ggeen zin in
 
Terug
Bovenaan