Bah!! Ik wordt langzaamaan GEK!!

Had vanaf dag 6 na de tp ongi-krampen, maar wel grote zware borsten (ja ja door de progestan en de pregnyl van de punctie...);
Sinds vanmorgen zijn de krampen weg.. Maar met die krampen zijn ook mn gevoelige borsten weg.. Gewoon .. wég!
Net als ik ongesteld moet worden..

De krampen zijn nu omgeslagen in buikpijn, menstruatiepijn wel te verstaan...
Ook het onderbroek-loeren leert mij dat er een gekleurde afscheiding te zien is.. (bloed?!)

Zó frustrerend dit..

Ook Arno vindt het erg spannend, en vraagt met de regelmaat of ik nou al wel (of nog steeds niet) ongesteld ben geworden..
Nee nóg niet..
Het is ook nog niet de tijd om ongesteld te worden, maar dat hoeft niets te zeggen.. die progestanbolletjes kunnen ook iets tegenhouden wat er uit wil komen.. Moet officieel dinsdag of woensdag ongesteld worden.. Donderdag voor de bloedtest.

De stress stijgt tot ongekende hoogten deze dagen, terwijl er nog steeds 1 ding te doen is;

wachten wachten wachten wachten.... AAHHHHHHH!!!!

Och meissie toch! Ik herken het uit duizenden, bij mij stijgt de spanning ook naar het toppunt hoor!
Ik vind het ook erg zwaar worden deze 2e week. Ik had al vanaf de tp last van krampen, sinds vrijdag was het ook rustig in de tent. Wel nog last van gevoelige borsten (kan ook door de pregnyl komen), maar de laatste spuit is er afgelopen donderdag in gegaan. Gisteren had ik echt een baaldag, voelde mij beroerd (hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, depri, moe), vandaag gaat het iets beter. Nog wel steeds last van hoofdpijn, kokhalzen, moe. Borsten lijken iets minder gevoelig, maar soms ineens pijnlijke steken erdoorheen. Verder had ik vandaag veel last van een rommelige buik, niet echt ongi-krampen maar heel veel spanning erop. Vanavond was het ineens weer minder, maar nu voel ik af en toe venijnige steken. Het broekloeren is bij mij ook wel begonnen hoor, alleen heb ik last van witte afscheiding.

Nou meid, ik hoop dat het goedkomt. Wanneer mag je testen?

Ik duim voor je en leef intens met je mee!

Liefs, Ibbeltje

Lieve Ibbeltje en Mascha, ik herken dit uit duizenden, leef erg met jullie mee, maar kan momenteel de energie niet zo goed opbrengen om hier iedere dag te posten.

Met ons gaat het toch wel goed, vandaag zijn we vrij, want we hebben een afspraak met de gyn (de jouwe Ibbeltje) over hoe alles in zijn werk gaat met betrekking tot de terugplaatsing en hopelijk kunnen we ook nog een beetje evalueren waarom het dit keer fout is gegaan.

Ik denk aan jullie en mijn duimpjes draaien hoor!

Liefs, Pleun

Dank je wel Ibbeltje en Pleun, voor jullie lieve reacties!!

Erg hé dit, ik heb gisteren de hele dag maar afleiding gezocht. Het scheelt dat ik moet werken, maar s avonds ook afleiding gezocht want anders wordt ik stil aan GEK..

@Ibbeltje; Ik mag donderdag naar het zkhs voor een test.

@Pleun; geeft toch helemaal nix dat je niet iedere keer kunt of wilt reageren, kan ik me heeeeeeeeeeeeel goed voorstellen hoor. Je hebt weer ff een flinke dreun te verwerken gehad.. zo'n mislukte ivf is niet nix hoor. Daar kunnen wij hier allemaal wel over mee praten denk ik!

ff een update uit mn dagboek hoe het vandaag gaat;

Heb de afgelopen dagen nog een licht zeurderig gevoel in mn buik gehad.
Gistermiddag was er een oorverdovende stilte in mn buik; geen krampje, geen pijntje, nix.
Vanmorgen kon ik het niet laten (gisterochtend ook niet overigens!!) en heb een zwangerschapstest gedaan.. Zowel gister als vanmorgen was die negatief.. Vette domper, want ik ging er een klein beetje vanuit dat het nu eens raak was.

Vanaf   vandaag is mn buik ook weer aan het krampen geslagen, het begin van een menstruatie - zo voelt het -.

Vorige keer was dat ook zo, toen werd ik de dag daarna definitief ongesteld..
Tijdens het inbrengen van de progestanbolletjes ben ik erachter gekomen dat mn baarmoeder raar gekanteld ligt, helemaal omhoog (ipv normaal gesproken naar rechts) nog nooit meegemaakt. - nu zit ik daar uiteraard normaal gesproken ook niet met mn vingers.. dat scheelt.. ;) maar het blijft vreemd, had ik de vorige poging ook niet)

Zou het dan toch..?
Maar dan komt die kramp weer.. nee blijkbaar niet..
Dan krijg ik ineens weer om de haverklap steken in mn linkerborst; zou het dan toch..?
Nee, denk maar weer eens aan die negatieve zwangerschapstesten..

Klink ik verward? Nou zo voel ik me ook..

Heb ook intense behoefte aan chocolade; iets wat ook bij mij hoort zodra ik ongesteld moet worden..
Ik geef er maar aan toe, net dus naar de Super geweest en chocomuffins en een chocoreep gehaald.

Ik leef dus tussen hoop en vrees, aan de ene kant heb ik het gevoel dat het is gelukt. Aan de andere kant zijn er die aanwijzingen die duiden dat het niet is gelukt..
En als ik dát bedenk, dan moet ik ENORM huilen..
Vandaag is dan ook een dag dat het huilen me nader staat dan het lachen..
Vanmorgen begon het al toen ik een mailtje van een lotgenote had gelezen (niet dat daar nou zulke jankerige dingen in stonden, in tegendeel zelfs) Toen gingen de traansluizen open..
Op het werk voelde ik ook continu dat je maar boe hoefde te zeggen en daar gingen ze weer, maar dat heb ik maar even op de wc gedaan dan. Even opfrissen en daar gaan we weer!

Nog even volhouden maar, eind vd week weten we meer..

Ibbeltje ik denk ook vaak aan jou! Jij mag zondag testen hé? Op moederdag..!

Hi Mascha,

Om gek van te worden he de laatste wachtdagen. Bij alles wat je voelt denk je wel of niet. Het lijkt soms wel vind ik dan alsof je dan nix anders meer kunt denken. Slopend gewoon. Ik hoop voor je dat je voorgevoel over een naderende menstr. niet bewaarheid wordt en wens je heel erg veel succes met de laatste dagen. Hang in there he!!

Dikke knuffel Scorpy

*ook aangekomen in de ltste wachtdagen na 6e IUI, testdag is 13 mei

Hallo

Ik herken jullie verhalen, ongi gevoel opgezette borsten. Je voelt haast net zoveel dan als je ongi moet worden. En dan gaan denken hoe voel ik me ook alweer precies voordat ik ongesteld ga worden.

Ik heb zelf sinds de terugplaatsing constant buikpijn gehad, opgezette borsten.De vorige twee keer met de IVF ging het 6 dagen na de tp mis.Nu op dag 13 getest en ja hoor zwanger!En wel van een tweeling bleek afgelopen vrijdag.

Dus ook ik had het gevoel ongsteld te worden en kijk aan........wil niet zeggen dat dat bij iedereen gebeurt, maar houd dus moed.

Wachten duurt vreselijk lang.

Toi toi meissie

Liefs plodder

Oh Scorpy, voor jou ook mega spannend dus!! Ook testen op moederdag.. rare dag lijkt mij.. wel een SUPER kadootje als het gelukt mag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Plodder; gefeliciteerd met je zw-schap! SUPER! Ja er is nog hoop..

Denk alleen toch dat het mis is hier, toen ik die progestanbolletjes weer inbracht; voelde ik een dikke 'ring' rond mijn baarmoedermond. Mn baarmoeder is aan het verzakken rondom mn baarmoedermond.. toen ik onder de douche stond kon ik het ook niet laten en nader zelfonderzoek leerde dat de 'ring' nog meer aan het zakken is.. Lijkt mij op naderende menstruatie..   Ook de krampen zijn nog steeds frequent aanwezig..

bah...!

Terug
Bovenaan