Bah, laat t dan ook maar komen....

A

Anoniem

Guest
Ff klagen. Heb maandag pas mijn nod maar wordt de hele week al geteisterd door zeurende buikpijn, krampen, gevoelige borsten, vlaagjes misselijkheid, en ijskoud. Goed teken zou je zeggen.
Maar vanaf vandaag wordt t minder. Ben niet misselijk geweest. Wel veel zeurende buikpijn maat goed. En ook koffie gaat er nog goed in.
Ik stel me dus in op een naderende ongesteldheid...
GATVERDAMME!!!
Gister ook nog een testje gedaan. Veel te vroeg en natuurlijk negatief.
Ik weet dat t nog steeds zou kunnen maar ik weeg uit ervaring (heb twee kids) dat de zwangerschapsklachten vanaf nu alleen maar toe zouden moeten nemen. Als ze af nemen is dat geen goed tekeken bij mij (denk elke keer dat ik zwanger ben om vervolgens de klachten iets te zien afnemen en dan ongesteld te worden).

Dus ergens denk ik; laat t dan ook maat komen. Dan kan ik even balen, accepteren en weer verder.

Die onzekerheid is om gek van te worden!!

Jullie ook heel veel sterkte met wachten! Dat t uiteindelijk maar iets moois op mag leveren!

X

Hoi!

Ik zou me niet al teveel op kwaaltjes richten. Drie jaar lang heb ik elke maand van alles gevoeld, soms heftig ook. Nu zit ik in mijn zevende week en ik heb al die tijd nog niets gemerkt, behalve iets gevoelige borsten en wat moeier. Niet misselijk, lust alles nog, etc.

Ik hoop dat je te vroeg hebt getest en alsnog zwanger bent!

Liefs Daisy, junimama

Je weet het gewoon nooit. Mijn beide "goede" zwangerschappen zijn heel anders verlopen, terwijl ik bij beide weinig klachten had. Ik heb ook 3 miskramen gehad, daar had ik dan weer wel kwaaltjes gehad.

Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes.
Je weet t idd maar nooit, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik dit keer niets zou voelen.
De dingen die ik nu voel lijken echt meer op naderende menstruatie.

Ik wacht t af.

Terug
Bovenaan