bah,maagzuur!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben bijna 24 weken en heb erge last van maagzuur.Heb al vanillevla geprobeerd,dit zonder resultaat.Weet iemand een middeltje hiervoor?
Alvast bedankt!

groetjes Lente

Hoi Lente,

Je kan Antagel proberen, dat kun je bij de apotheek zonder recept halen. Helpt bij mij wel goed. En proberen om zo vroeg mogelijk in de avond te eten en daarna niet meer. Verder heb je nog Maalox en Rennies (verkrijgbaar bij drogist).

Groetjes, Marisa

Hoi,

Bij mijn tweede zwangerschap had ik ook erg veel last van maagzuur toen heb ik renni gekocht en dat helpt meteen en ook een paar uur lang.

Je moet dan niet gelijk die grote tabletten nemen maar die kleine die je in je tas kan stoppen. Wel een beetje drinken in de buurt houden om die vieze nasmaak weg te spoelen.

Succes.

Hoi,

Verse gember schijnt goed te helpen.
Even laten meetrekken in de theepot, maar je kan ook verse gember in je eten klaarmaken. Heeft een frisse smaak ( citroen achtig ).
Succes !

Tsja, geloof het of niet, maar ik had dat vanaf dag 1!!!! Daardoor wist ik dat ik wel eens zwanger kon zijn. Ook bij mij helpen rennies en antagel wel wat, maar ik probeer liever natuurlijke middeltjes zoals groene klei (reformhuis) of af en toe een laurierdropje...
Succes.

Jeanette

Hoi,
Nou ik kan met je mee praten hoor ik ben nu 26 weken zwanger en ik heb het ook.Ik heb echt van alles al geprobeert alleen een glaasje melk wil zo af en toe helpen.
Kijk uit met thee en koffie dat zijn echt ook de boosdoeners voor de rest veel water drinken.Ik probeer ook echt rechtop te gaan zitten met eten ook dat kan nog wel eens helpen..
Ik hoop dat het minder voor je word ik weet wat je voel en het kan erg vervelend zijn maar denk maar zo je krijg er zo iets  geweldigs voor terug...sterkte en succes..

groetjes shir

Hallo,
Ik ben 26 weken zwanger en heb er al zo'n 2 weken last van. Ik gebruik Gaviscondrank.
Groetjes, Yoeke

Hoi,
melk drinken en pepermuntjes eten hielp bij mij. Verder iets rechterop slapen en geen koolzuurhoudende dranken.
Hopelijk is het snel over.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan