bah niet weer he

A

Anoniem

Guest
Dode kinderen gevonden in woning Purmerend

Uitgegeven: 14 juni 2006 11:12
Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 12:00

PURMEREND - De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonden van twee jonge kinderen die met geweld om het leven zijn gebracht. Dat heeft de politie woensdag laten weten. Het gaat om een jongen van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar.

De politie ging tegen drie uur naar de woning aan de Overlanderstraat na een melding van de 21-jarige moeder. De vrouw woonde daar alleen met haar twee kinderen. Zij is aangehouden.

Volgens de politie was het gezin niet bekend bij de politie of de jeugdzorg. De politie verricht in de woning een uitgebreid sporenonderzoek. Een rechercheteam bekijkt de toedracht. De politie kan verder nog geen mededelingen doen over de zaak.

Erg he?
Dat mensen zoiets kunnen doen, er zijn gewoon geen woorden voor.
Patricia

verschrikkelijk!!!! heb er weinig woorden voor dan alleen bah/jak/gatver

Oooooh, wat vreselijk weer..... wat gebeurt er toch in deze wereld.....??
Ik had het nog niet gehoord, ik woon ook in Purmerend, ken die straat ook wel...
Wat ongelooflijk weer, ik heb echt de kouwe rillingen over mijn lijf lopen....
Yvette

jemig yvette

dat meen je niet!!!!!
kanonnen   dan moet het nu extra hard aankomen

Hoi Jantine,

Ja, ik vind dit soort berichten altijd zo vreselijk, ik ben er altijd wel een tijdje stuk van...
Het klinkt heel gek, maar het is nog onwerkelijker omdat het inderdaad zo dicht bij je huis gebeurd....
God, ik moet echt niet aan die kleine hummeltjes denken.... vreselijk echt...
Brrrrrrrr.................. wat bezielt mensen tegenwoordig toch??
Er is verder nog niks bekend toch? Maar als het de moeder zou zijn....nou, ik heb er gewoon geen woorden, krijg je twee van die godsgeschenken en dan doodt je ze "gewoon" .....
Bah, echt shit dit....
Groetjes Yvette

ik wordt echt misselijk van dit soort dingen wil je dat geloven
ik weet alleen dan dat de moeder is aangehouden en thats it.
goed het nieuws in de gaten houden dan maar

Terug
Bovenaan